Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

AnneL

Mor- til pige skriver:

Vil sige, ville da tro det var en hunde høm høm.. :-) Hvad tænker du selv?

Tak for svar
Jeg tror også det ligner hunde høm høm, men har aldrig haft dyr, så er nok ikke så velbevandret på området

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

AnneL

Akmese skriver:

Ja det er da næsten helt sikkert en hund der har fundet sit " favorite spot " men kan jo også være andre dyr :/ en kat, min mor har en kæmpe kat der seriøst laver større lort end hendes hund ! 

Tak for svar
Ja, tror også et dyr har fundet sit favorit sted, NEDERN at det er i vores indkørsel
Kan man ikke ligge noget der lugter, så dyret går sin vej igen?

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Mor- til pige skriver:

Jeg har både kat og hund, jeg ville i hvertfald tro, at min kat var blevet noget syg, hvis den kunne lave sådan en kæmpe krabat.. ! hehe - Kan ikke lade være med at tænke på en episode i Klovn - med frank og Casper, hvor Frank skider i kattebakken, så udfra den episode, ligner det en menneskelort..hæhæ! Ej vil altså tro det er fra en hund!

Ej det må du ikke sige!! Den ene dag lå der nemlig noget papir, der godt kunne ligne toilet papir, men det så ikke brugt ud (ikke at jeg studerede det, fjerner det med en skovl) (stakkels skraldemand )

Anmeld

8. oktober 2012

bonnie81

AnneL skriver:

Det er MEGA klamt!! Jeg efterlader da heller ikke mine børns beskidte bleer i deres indkørsel. Jeg har godt se at flere på vejen har sat sådan et op. Det må jeg også gøre. Hvor køber man mon sådan et?

det kan købes her

http://froebutikken.dk/product.asp?product=821

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

AnneL skriver:

Tak for svar
Ja, tror også et dyr har fundet sit favorit sted, NEDERN at det er i vores indkørsel
Kan man ikke ligge noget der lugter, så dyret går sin vej igen?

Jooo men dens lugtesans er jo bare Så kraftig at jeg tror den godt kan lugte sin egen "duft" og hvis det virkelig er hver dag så tyder det jo virkelig på at det er dens domæne (tror den da) så tror jeg den vil gøre det igen .. ved du om der er nogle i området der altid går tur med deres hund foran jeres hus ??? så var det jo måske nærliggende at det tilhørte den .. til gengæld lidt svært hvis det er en kat eller lign...  

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

bonnie81 skriver:

det kan købes her

http://froebutikken.dk/product.asp?product=821

Tusind tak

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Akmese skriver:

Jooo men dens lugtesans er jo bare Så kraftig at jeg tror den godt kan lugte sin egen "duft" og hvis det virkelig er hver dag så tyder det jo virkelig på at det er dens domæne (tror den da) så tror jeg den vil gøre det igen .. ved du om der er nogle i området der altid går tur med deres hund foran jeres hus ??? så var det jo måske nærliggende at det tilhørte den .. til gengæld lidt svært hvis det er en kat eller lign...  

ÅHHH SUK! Folk må da holde øje med hvor deres hunde sk.... så de kan ryde op efter dem. Der går tur med deres hunde her i kvarteret, så det er ikke til at vide hvilken hund det er. Måske jeg skulle sætte mig ud på vejen på en klapstol og holde udkig,

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

AnneL skriver:

ÅHHH SUK! Folk må da holde øje med hvor deres hunde sk.... så de kan ryde op efter dem. Der går tur med deres hunde her i kvarteret, så det er ikke til at vide hvilken hund det er. Måske jeg skulle sætte mig ud på vejen på en klapstol og holde udkig,

Ja det er slet ikke i orden !! det er noget svineri ! især også når man har børn osv ! ja kan være du skal lave en lille overvågning !! eller sætte et skilt op som er blevet forslået før... :/ fatter ikke hvorfor folk ikke bare har en pose med ! 

Anmeld

8. oktober 2012

Mor til Ella

AnneL skriver:

Ja - beklager Men nu er jeg ved at blive skør!
Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

Måtte simpelthen grine

Men ja den er vist god nok

Anmeld

8. oktober 2012

TR

AnneL skriver:

Ja - beklager Men nu er jeg ved at blive skør!
Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

Det er klart fra en hund :/ .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.