Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

AnneL

come2 skriver:

Vi har selv hund, og har poser med hver gang.

Her forleden lå der også en kæmpe lort ude foran vores stue vindue. Det er simpelthen mangel på respekt!

Jeg er SÅ enig med dig! Og tak fordi du tager "lorten med hjem"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

AnneL

Dustmuz skriver:

hehe du kommer bare an..
jeg stikker dig bare en skovl hehe..

jamen mine forældres hund, er GODT opdraget.. han stikker røven ind i hækken, og skider derinde..
han har endnu ikke skedet i folks indkørsler

Hvis de kan efterlade lorten i hækken, så er det også OK at den bliver liggende - MEDMINDRE jeg skla ud og fjerne ukrudtet i min hæk, så ville jeg nok blive lidt arrig hvis der lå en hømhøm og grinede af mig

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Miss Kat skriver:

Ja ok...  Med den viden kan det sagtens lyde som en kat... Men jeg synes så ikke at selve lorten ligner katteafføring... Den er lidt for våd og sumpet (nam nam).

Jeg kommer virkelig til at tænke på børnebogen "Muldvarpen der ville vide hvem der havde lavet lort på den hoved".... 

Hvad med en ræv? Vi plejer bare ikke rigtig at se ræve herude, og hvis vi gør er det i baghaven - hvor der er græs og hæk, og ikke i forhaven hvor der udelukkende er fliser.

Hehe, ja det er noget af en mission jeg er ude på. Måske jeg skulle læse den bog og se om muldvarpen kunne lære mig nogle fif til opklaring.

Anmeld

8. oktober 2012

.....

Det kan både være fra en hund eller kat.

JA det er muligt at store katte kan lave sådan en hørm! Troede ikke selv at det var muligt engang, men har selv fundet sådan et spor på vores grund, og jeg ved at det var fra en kat, og her har vi et par store langhåret katte der går rundt (Naboernes katte) .

Men om det er fra en kat eller hund, er jeg i tvivl om. Men du skal ikke undervudere katte's lort, hahaha 

Anmeld

8. oktober 2012

Dustmuz

AnneL skriver:

Hvis de kan efterlade lorten i hækken, så er det også OK at den bliver liggende - MEDMINDRE jeg skla ud og fjerne ukrudtet i min hæk, så ville jeg nok blive lidt arrig hvis der lå en hømhøm og grinede af mig

hehe.. det kunne jeg lige forestille mig..

Der ligger en KÆMPE Kage fra en sankt bernard eller Rottveiler..
som er blevet lagt om morgenen, og du så kommer ud midt på formiddagen..

det ville være et SYN for guderne at se dig stå der med hovedet i hækken, og få øje på en anakonda af en lort..
jeg selv ville være færdig af grin over at se sådan et syn
(altså dig med røven i vejret, hovedet i hækken, og så få øje på lorten)

Anmeld

8. oktober 2012

2721

Vil mene det er en hundelort. Katte skider ikke sådanne steder og ville også have forsøgt at dække den til.
Sæt et skilt og en pose.
Det må da være et hint med en vognstang

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Dustmuz skriver:

hehe.. det kunne jeg lige forestille mig..

Der ligger en KÆMPE Kage fra en sankt bernard eller Rottveiler..
som er blevet lagt om morgenen, og du så kommer ud midt på formiddagen..

det ville være et SYN for guderne at se dig stå der med hovedet i hækken, og få øje på en anakonda af en lort..
jeg selv ville være færdig af grin over at se sådan et syn
(altså dig med røven i vejret, hovedet i hækken, og så få øje på lorten)

Jeg finder det en anelse mindre sjovt end du gør ha ha ha. MEn var det omvendt ville jeg helt sikkert også grine stort

Anmeld

8. oktober 2012

Dustmuz

AnneL skriver:

Jeg finder det en anelse mindre sjovt end du gør ha ha ha. MEn var det omvendt ville jeg helt sikkert også grine stort

jeg ville nok bage tage lorten og kyle efter dig, hvis det var omvendt (dig der grinte, mig med knolden i hækken) onde mig hehe

men tror jeg skal forbi din hæk med en ordenlig krabat en dag

Anmeld

8. oktober 2012

Kakao

AnneL skriver:

Tak for hjælpen
Altså vores bil plejer jo at holde der, og når den holder der er der jo lidt mere lukket.
Hmm gad vide om det kan være en ræv.

Det er jo et helt mysterie!! Hvor spændende har du googlet "rævelort" haha

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Bøllemyr skriver:

Vil mene det er en hundelort. Katte skider ikke sådanne steder og ville også have forsøgt at dække den til.
Sæt et skilt og en pose.
Det må da være et hint med en vognstang

TAK for svaret. Måske jeg skulle hænge en pose ud ved siden af skiltet Haha, god ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.