Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

AnneL

TR skriver:

Det er klart fra en hund :/ .. 

Tænkte det nok! Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Mor til Ella

AnneL skriver:

Hhhooovvv hov du!! Ikke grine! Det er IKKE sjovt!!

Nej, det er ikke sjovt.... at du skal samle op

Men jo det er sjovt 

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Kakao skriver:

Tror det er fra en hund. Det er i hvert fald ikke fra en kat. De ligger ikke deres lorte i en indkørsel, men graver den ned eller laver i en busk fx. Men ikke sådan ude i en åben indkørsel

Tak for hjælpen
Altså vores bil plejer jo at holde der, og når den holder der er der jo lidt mere lukket.
Hmm gad vide om det kan være en ræv.

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg ville også helt klart sige det er en hundelort

Håber I kan komme med bugt med de hundeejere der lader sin hund/hunde skide ved jeres indkørsel 

Har selv 2 stk og det kunne aldrig falde mig ind at bare lade den ligge uden at fjerne det i det mindste.. 

Jeg håber mit hjemmelavede skilt kan vække opsigt. Tak for dit svar og tak fordi du tager dine hundes hømhømer med dig

Anmeld

8. oktober 2012

TR

AnneL skriver:

Tænkte det nok! Tak for hjælpen

Det var da så lidt

Anmeld

8. oktober 2012

Miss Kat

Som katteejer vil jeg tro, at katte (antageligvis også ræve) vil gøre mere ud af at skjule deres lorte, da de jo er territoriebevidste. De strinter for at afmærke territorium, men de går da ikke rundt og placerer deje som den dér. Specielt ikke, hvis jeg har forstået dig ret, og lortene ligger lige midt i det hele i din indkørsel. Det lyder mere som en hund, som jo bare sætter sig ned og afleverer, hvor den nu lige synes det er rart.

Uanset hvad, er det i hvert fald klamt...

Hvor jeg bor, har vi et lille stykke græsareal tilknyttet vores lejligheder. Der er dog en udefrakommende, som konsekvent lufter sin hund på den græsplæne... Han er flere gange blevet grebet i det og udlejer har sat små skilte op, om ikke at lufte sin hund på arealet, men han fortsætter ufortrødent... Udlejer kan jo ikke stille noget op, når han ikke tilhører vores lejligheder. Skal siges at vi oven i købet bor få meter væk fra lækre naturomgivelser. Hvorfor får den slags mennesker hund, når de ikke gider lufte den....? Virkelig topmålet af dovenskab ELLER en magtdemonstration....  Græsplænen er i hvert fald blevet uanvendelig for os andre.

Anmeld

8. oktober 2012

come2

AnneL skriver:

Ja - beklager Men nu er jeg ved at blive skør!
Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

helt klart hundelort.

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

ledermus skriver:

Kunne altså også godt ligne en kattelort...Ihvertfald ligner det lidt dem jeg nogle gange havde i min have der hvor jeg boede før og det var fra katte...De kan være ret store til tider...

Hvis det er en hundelort synes jeg det er ærgeligt at ikke alle der har hund rydder op efter deres hund...Det er for klamt

På en eller anden måde håber jeg lidt det er en kat, for findes der virkelig hundeejere der bare lader lorten ligge bogstavlig talt?? Men det gør der jo desværre Tak for dit svar i øvrigt

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

LevisMor skriver:

Hehe det ved jeg ikke, men det er da ulækkert og træls for dig/jer at i skal samle rester op fra andres hunde. Vil mene at hvsi man anskaffer sig en hund så har man selv ansvaret for at have pose med til at samle op , der er heldigvis nogle som er dygtige til at huske det, men så er der virkelig også andre som burde skamme sig  

Kan godt lide ideen med det skilt der er en som har lagt et billede af 

Jeg mener også, at det er helt almindelig pli at samle sådan noget op. Okay, fint hvis hunden laver en midt inde i en busk, så lad den ligge, men altså vi andre går jo og vader i det.

Jeg har sat et hjemmelavet papskilt op på den ene stolpe derude, men skal da helt klart have mig sådan et skilt som der var en der lagde billede op af.

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Dustmuz skriver:

årh nu ikke være så sart..
det bare mig der har været forbi med dårlig mave hehe

Det ligner noget mine forældres hund har lagt hehe

Så kommer jeg efter dig med min samle-hundelort-eller-hvad-det-nu-er-for-noget-lort-skade

Det er en meget uopdragen hund , men okay, æblet falder jo sjældent langt fra stammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.