Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

AnneL

Dustmuz skriver:

jeg ville nok bage tage lorten og kyle efter dig, hvis det var omvendt (dig der grinte, mig med knolden i hækken) onde mig hehe

men tror jeg skal forbi din hæk med en ordenlig krabat en dag

Det er vist meget godt at du bor så langt væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

AnneL

Kakao skriver:

Det er jo et helt mysterie!! Hvor spændende har du googlet "rævelort" haha

Nemlig ja, et helt mysterie. Hmmm du siger noget. Må google røvelort, det har jeg vist heller aldrig prøvet før haha

Anmeld

8. oktober 2012

Dustmuz

AnneL skriver:

Det er vist meget godt at du bor så langt væk

hehe jaaaaah.. tror jeg du skal være glad for..
selvom man kan købe sådan nogen i plastik som ligner meget godt..
og de fåes i MEGET store størrelser.. hehe

men kunne ellers være en mega fun joke og lave

Anmeld

8. oktober 2012

Miss Kat

AnneL skriver:

Hvad med en ræv? Vi plejer bare ikke rigtig at se ræve herude, og hvis vi gør er det i baghaven - hvor der er græs og hæk, og ikke i forhaven hvor der udelukkende er fliser.

Hehe, ja det er noget af en mission jeg er ude på. Måske jeg skulle læse den bog og se om muldvarpen kunne lære mig nogle fif til opklaring.

Ja jeg overvejede også en ræv, men jeg synes, lorten er alt for "fin"... Altså, en rævelort burde vel indeholde småbitte knogler eller pels eller andet, der stak ud af den? Ikke være ligeså ensartet som den dér? Og jeg tror stadig ikke rigtig på, det er en kattelort, da katte drikker meget lidt vand og den dér er alt for fugtig....

Haha det er virkelig et delikat emne.

God fornøjelse med bogen.

Anmeld

8. oktober 2012

Princesspigen

AnneL skriver:

Ja, der er flere der skriver at katte er blufærdige, og ikke ville gøre sådan. Jeg er ikke så god til dyr, så jeg ved ikke hvordan de opføre sig på lige dette punkt.

Lortene ligger altid inderst i indkørslen, foran vores vil. Når bilen holder der er der jo meget lukket af, idet der er plankeværk både til højre, venstre og foran bilen. Bilen holder ikke helt op af det plankeværk der er foran bilen, idet der i hvert hjørne i carporten står grøn affaldsspand til hhv. papir og haveaffald.

Jeg syntes lortene er ret store! Så derfor tvivler jeg også selv på at det er en kat, jeg har bare SÅ svært ved at forstå, at nogle ville lade deres hunde skide på andre folks grunde - og endda steder hvor husejerne kan vande i lorten UDEN at samle det op efter sig.

jeg er selv den heldige ejer af 3 katte og så deler jeg en hund med min far..

og mine katte kan finde på at tømme kattebakken for grus ud over gulvet for at være sikre på deres lorte er gravet ordentligt ned, både for at gøre rent efter sig men os at fjerne lugt osv.. samme gør de i naturen, det er fx derfor man tit har katte lorte i sandkasserne..

og som hunde ejer har jeg os altid en pose med ud og gå netop hvis min hund skulle vælge fx folks indkørsel eller græsplæner.. men skal da indrømme at går jeg i skove eller sådan så rydder jeg ikke op med mindre lorten er lige der hvor folk skal gå..

Anmeld

8. oktober 2012

FrkZier

AnneL skriver:

Ja - beklager Men nu er jeg ved at blive skør!
Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

jeg er ret overbevist om det er fra en hund!
- men du må prøve at holde øje med hvem der går med sin hund der og så se om du kan finde frem til synderen så de kan få afvide de skal samle op efter sig selv!

eller den lidt mere offensive, en jeg kender gjorde det at de fandt ud af hvem der ejede hunden der sked i deres forhave, så begyndte de at dumpe beskidte bleer i ejerens forhave..
han fattede hurtig pointen og begyndte at samle op efter sin hund

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

AnneL skriver:

Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

Ja..det vil jeg umiddelbart sige.

Hunde lægger deres afføring oven på jorden, medens katte dækker til

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

AnneL skriver:

PS!
Jeg har ikke læst tråden, så jeg ved ikke om I har fået forslaget, men I kan jo sprøjte med "Gå-væk-hund"

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Miss Kat skriver:

Ja jeg overvejede også en ræv, men jeg synes, lorten er alt for "fin"... Altså, en rævelort burde vel indeholde småbitte knogler eller pels eller andet, der stak ud af den? Ikke være ligeså ensartet som den dér? Og jeg tror stadig ikke rigtig på, det er en kattelort, da katte drikker meget lidt vand og den dér er alt for fugtig....

Haha det er virkelig et delikat emne.

God fornøjelse med bogen.

Ja virkelige lækre, men nyttige detaljer Tak for hjælpen

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Princesspigen skriver:

jeg er selv den heldige ejer af 3 katte og så deler jeg en hund med min far..

og mine katte kan finde på at tømme kattebakken for grus ud over gulvet for at være sikre på deres lorte er gravet ordentligt ned, både for at gøre rent efter sig men os at fjerne lugt osv.. samme gør de i naturen, det er fx derfor man tit har katte lorte i sandkasserne..

og som hunde ejer har jeg os altid en pose med ud og gå netop hvis min hund skulle vælge fx folks indkørsel eller græsplæner.. men skal da indrømme at går jeg i skove eller sådan så rydder jeg ikke op med mindre lorten er lige der hvor folk skal gå..

Det pågældende kræ forsøger på ingen måde at gemme bæen, næsten tværtimod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.