Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Det er jeg ikke enig i. Jeg kan sagtens se, at hun har et kønt ansigt, men jeg synes hun er gået langt over grænsen. Jeg synes faktisk IKKE hendes krop er misundelsesværdig.. 

Ro på søde , prøv ligenog tænk tilbage på din barndom, var barbie ikke den smukkeste?

Jeg var helt betaget af hendes udseende, og jeg synes hende her real life barbie er køn, smuk - den dur. Men det hør ikke at jeg i næste uge lægger mig under kniven - og eftersom jeg hader min krop og mener at den er slaske fed efter fødslen, så gad jeg da et eller andet sted godt have hendes slanke krop!!

Eller din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Finemoar<3

Faith skriver:

Glem det, beskeden er ikke til dig 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Ro på søde , prøv ligenog tænk tilbage på din barndom, var barbie ikke den smukkeste?

Jeg var helt betaget af hendes udseende, og jeg synes hende her real life barbie er køn, smuk - den dur. Men det hør ikke at jeg i næste uge lægger mig under kniven - og eftersom jeg hader min krop og mener at den er slaske fed efter fødslen, så gad jeg da et eller andet sted godt have hendes slanke krop!!

Eller din

Haha, jeg er helt rolig - bare uenig

Jo, barbie var da smuk, men jeg synes ikke hende, der har forvandlet sin krop til barbies er, fordi det ideal barbie illustrerer kun er et ideal, og ikke en reel menneskekrop. Barbie er sammensat af alt "det bedste", hvilket resulterer i, at hun er smuk, men kunstig, altså blot en dukke.. Og det synes jeg ikke er et ønskværdigt kropsideal - og jeg ville ikke se ud som hende (:

Hvor er du sød!  (Men er vist begyndt at blive lidt tyk nu )

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

betina23 skriver:

Er der et billede hvordan hun så ud før opresionen

Her (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Giv endelig fuld gas , hvad blander du dig for?? Føler du dig ramt??

Ro på søde, hold tonen.. 

Anmeld

6. oktober 2012

Faith

Her (:

Køn pige som ku ha nøjedes med en tur til frisøren og lidt lækker makeup.

Anmeld

6. oktober 2012

Finemoar<3

Haha, jeg er helt rolig - bare uenig

Jo, barbie var da smuk, men jeg synes ikke hende, der har forvandlet sin krop til barbies er, fordi det ideal barbie illustrerer kun er et ideal, og ikke en reel menneskekrop. Barbie er sammensat af alt "det bedste", hvilket resulterer i, at hun er smuk, men kunstig, altså blot en dukke.. Og det synes jeg ikke er et ønskværdigt kropsideal - og jeg ville ikke se ud som hende (:

Hvor er du sød!  (Men er vist begyndt at blive lidt tyk nu )

Har du hørt om Rasmus modsat?? Haha..

Ja barbie er sat sammen med det bedste af det bedste - ganske kunstig, ja, men var det en reel kvindekrop, uden indgreb - ville jeg stadig gerne have hendes slanke krop !

Men den diskusion kan vi tage når vi ses, om 14 dage??? Eller var der fødselsdag hos din søs?

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Har du hørt om Rasmus modsat?? Haha..

Ja barbie er sat sammen med det bedste af det bedste - ganske kunstig, ja, men var det en reel kvindekrop, uden indgreb - ville jeg stadig gerne have hendes slanke krop !

Men den diskusion kan vi tage når vi ses, om 14 dage??? Eller var der fødselsdag hos din søs?

Haha, ja, hende tror jeg jeg har mødt..

Slank ja, men ekstrem? Nej tak!

Vi kan sagtens hygge d. 20, hun holder fødselsdag d. 19 (:

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Faith skriver:

Køn pige som ku ha nøjedes med en tur til frisøren og lidt lækker makeup.

Ja, de drastiske operationer havde ikke været nødvendige, hvis hun havde lidt selvtillid og en god stylist til at hjælpe hende lidt på vej.. 

Anmeld

6. oktober 2012

Finemoar<3

Her (:

Havde nok forventet at hun var sygt grim, men det er hun jo faktisk ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.