Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Whaaat!?!? Det var dog den lammeste undskyldning! Så må han da se at få fingeren ud og få skaffet de sedler! Han kan da ikke tilbageholde din pakke på så tamt et grundlag! 

Det gør han, ganske pisse uforstående nar !!!:/

D har lige været nede på det rigtige posthus, pakken skal SENDES retur til dem, så laver de en blanket, får den på bilen og så er den måske her, tirsdag... bestilte for fucking 2 uger siden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Det gør han, ganske pisse uforstående nar !!!:/

D har lige været nede på det rigtige posthus, pakken skal SENDES retur til dem, så laver de en blanket, får den på bilen og så er den måske her, tirsdag... bestilte for fucking 2 uger siden!!

Ej, hvor er det latterligt! 

Anmeld

6. oktober 2012

lukasmor

Hvis hun føler sig tilpas er jeg fuldstændig ligeglad med hvor meget hun har lagt sig under kniven. Det handler om hvordan man har det sig selv og intet andet..

Dog hvis jeg skal komme med min helt personlige mening når jeg kigger på billeder af hende, så synes jeg at det ser direkte vammel ud!

Var hun stoppet halvvejs med operationerne kan det være jeg syntes helt anderledes.

Mine mandlige kollegaer fandt hende på nettet og kommentarene lød sådan her: "aldrig om hun så var den sidste kvinde på jorden!"

Barbie er efter min mening ikke "det perfekte look" og er ret sikker på at jeg ikke er alene med den mening 

Anmeld

6. oktober 2012

LRJ

har i så set hende den anden, hende der er blevet opereret som en japansk manga figur ??

Anastasiya Shpagina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Ej, hvor er det latterligt! 

Ej pjat med dig søde!!!

Anmeld

6. oktober 2012

Finemoar<3

Lone H. skriver:

har i så set hende den anden, hende der er blevet opereret som en japansk manga figur ??

Anastasiya Shpagina

Sikke nogle øjne!

Anmeld

6. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Finemoar<3 skriver:

Giv endelig fuld gas , hvad blander du dig for?? Føler du dig ramt??

Er det her en lukket debattråd? Jeg ville til at skrive noget lignende jydeindens indlæg, men holder mig selvfølgelig tilbage fra at "blande mig", hvis tråden kun er åben for særligt inviterede. 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Lukasmor skriver:

Hvis hun føler sig tilpas er jeg fuldstændig ligeglad med hvor meget hun har lagt sig under kniven. Det handler om hvordan man har det sig selv og intet andet..

Dog hvis jeg skal komme med min helt personlige mening når jeg kigger på billeder af hende, så synes jeg at det ser direkte vammel ud!

Var hun stoppet halvvejs med operationerne kan det være jeg syntes helt anderledes.

Mine mandlige kollegaer fandt hende på nettet og kommentarene lød sådan her: "aldrig om hun så var den sidste kvinde på jorden!"

Barbie er efter min mening ikke "det perfekte look" og er ret sikker på at jeg ikke er alene med den mening 

Selvfølgelig er det hendes eget valg at lægge sig under kniven (medmindre hun er købt til projektet?), og det stå hende frit for. MEN jeg synes det er skræmmende, at unge kvinder (om end det kun er få der er så ekstreme - heldigvis!) føler sig nødsaget til at gå så drastisk til værks for at få selvtillid og føle sig smukke.. 

Nej, jeg synes heller ikke hun er sexet - og helt ærligt, hvem har lyst til at knalde en dukke? 

Vi er da mindst to - selvom jeg tror lagt de fleste her i tråden er enige i den holdning! 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Ej pjat med dig søde!!!

Suk. Regelrytteri altså! 

Anmeld

6. oktober 2012

Faith

Lone H. skriver:

Anastasiya Shpagina

WTF!!!!! Blev sku helt bange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.