Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Finemoar<3

Ærligt? Jeg synes hun er pæn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Dustmuz

M (: skriver:

Hvad synes I om den udvikling plastikkirurgien har taget?

Tror I det er en udvilking der er på vej til Danmark?

Alle I mødre og fædre med døtre derude bag skærmene, er I nervøse for, hvordan fremtidens samfund vil behandle vores små piger? Tror I, de vil føle sig pressede (endnu mere end vi er blevet i vores tid) til at gennemgå skønhedsoperationer?

Hvad er jeres holdning til skønhedsoperationer? Hvor går grænsen? 

Hvilke fordele og ulemper ser i ved skønhedsoperationer, og hvorfor?

Har valgt at redigere lidt i din tekst, og kun besvarer spørgsmålene..

Hvad synes I om den udvikling plastikkirurgien har taget? - Jeg syntes at den er ved at tage overhånd, da man idag, næsten ikke kan være tynd nok, smuk nok osv.. du kan faktisk ikke blive NOK..

Ja jeg tror bestemt det er en udvikling som er på vej til landet..
Specielt hvis man ser de unge piger i dagens danmark (14-25 år)

rigtigt mange af dem, går kun op i deres udseende, de har 2 ting mellem ørene.. at tabe sig, og bruge lidt mere makeup..
Det er i hvert fald min erfaring, når jeg går ned gennem strøget i århus, eller er i skole, og kigger på piger eller overhøre deres samtaler..

jeg er faktisk "nervøs", so to say, da jeg selv syntes at en pige bare skal være sig selv, og acceptere sig selv som hun er..
jeg giver vitterligt ikke 2 kopper pis for de piger som er en sminkedukke, da det er min erfaring igen, at de oftest ikke har 2 brikker og flytte med.. Dermed ikke sagt at alle er sådan..

grænsen for mig, vil nok gå ved bryst forstørrelse, så længe de ikke bliver overdimisionerde.
der kan dog være folk som er født med læbe/gane spaltning, hvor jeg vil mene det er iorden, eller folk der er født med andre strukturelle defekter. Jeg mener ikke at man skal ændre på kroppens naturlige look..

Fordele: højere selvtillid

ulemper: koster ret meget, kan ende med at se grimmere ud end det var før..

Hvis nogen har spørgsmål til min holdning, så spørg endelig i en sober tone

Anmeld

5. oktober 2012

BellaT

Finemoar<3 skriver:

Ærligt? Jeg synes hun er pæn!!

Ja, det synes jeg også. Synes hun er gudindesmuk faktisk.

Dog bryder jeg mig ikke om de fjernede ribben.

Men ellers gad jeg da godt se sådan ud. Naturligt altså! Ikke hvis jeg skulle igennem en masse operationer for det og udmattende træning og konstant slankekur. Ej, så kunne det være ligemeget altså.

Anmeld

5. oktober 2012

Den lykkelige

Hold da op  
Jeg frygter ikke det der! Det er jo så langt ude!!!
Men jeg vil selv have lavet min mave og bryster (hvis jeg havde penge).. så hvis min datter kommer og vil det samme en dag kan jeg jo sagtens forstå det..
men det med at ændre sit udseende fuldstændig er ikke mig.. mere det med at rette lidt her og der  
Der vil altid være nogle som går over gevind.. som hende her..  men frygter ikke at det bliver sådan i fremtiden.. tror jeg ikke! 

Anmeld

5. oktober 2012

Mor til Mike

M (: skriver:

Den ukrainske model Valeria Lukyanova har brugt op mod 4,5 millioner danske kroner på at komme til at ligne en barbie. Og nedenunder ses resultatet.. 

Hvad synes I om den udvikling plastikkirurgien har taget?

Tror I det er en udvilking der er på vej til Danmark?

Alle I mødre og fædre med døtre derude bag skærmene, er I nervøse for, hvordan fremtidens samfund vil behandle vores små piger? Tror I, de vil føle sig pressede (endnu mere end vi er blevet i vores tid) til at gennemgå skønhedsoperationer?

Hvad er jeres holdning til skønhedsoperationer? Hvor går grænsen? 

Hvilke fordele og ulemper ser i ved skønhedsoperationer, og hvorfor?

Lad debatten begynde, og piger, hold tonen pæn! 

Hun ser godt nok lidt vild ud.. Det slet ikke til at forstå at hun har gennemgået alt det.. stakkels pige

Anmeld

5. oktober 2012

Finemoar<3

BellaT skriver:

Ja, det synes jeg også. Synes hun er gudindesmuk faktisk.

Dog bryder jeg mig ikke om de fjernede ribben.

Men ellers gad jeg da godt se sådan ud. Naturligt altså! Ikke hvis jeg skulle igennem en masse operationer for det og udmattende træning og konstant slankekur. Ej, så kunne det være ligemeget altså.

Jeg gad godt have hendes slanke krop, dog med ribben!!

Jeg tror et eller andet sted at folk der taler grimt om hende, har ondt i røven over at hun har opnået det perfekte look!!

Anmeld

5. oktober 2012

Faith

Finemoar<3 skriver:

Jeg gad godt have hendes slanke krop, dog med ribben!!

Jeg tror et eller andet sted at folk der taler grimt om hende, har ondt i røven over at hun har opnået det perfekte look!!

Ej come on! Synes du hun har det perfekte look?

Anmeld

5. oktober 2012

bonanza

Jeg syntes hun er flot som en dukke. Fedt at hun har gjort det og fuldt hendes drøm og jeg syntes det er fint at folk får skøndheds operationer 

Anmeld

5. oktober 2012

Finemoar<3

Faith skriver:

Ej come on! Synes du hun har det perfekte look?

Jeg synes ikke hun har det perfekte look, men hun synes at det er det perfekte look, ellers så hun jo ikke sådan ud

Anmeld

5. oktober 2012

Faith

Finemoar<3 skriver:

Jeg synes ikke hun har det perfekte look, men hun synes at det er det perfekte look, ellers så hun jo ikke sådan ud

Du skriver det bare som om at hendes look er definitionen på det perfekte look.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.