Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

HeidiØ

Mor til Ella skriver:

Også min tanke.....

Bare min datter ikke ender med at se sådanne en "plastik fantastisk " person som stil ikon/rollemodel

ØV ALTSÅ (synes ikke engang hun er pæn )

Ja, det er worst case scenario, men det sker ikke.. det er alt for vildt det der.

Hun er VIRKELIG ikke pæn nej!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Faith

FruStolpe skriver:

Det er jo helt galt det der 

My God!!!!!

Anmeld

7. oktober 2012

Faith

Ingen tvivl om at begge piger er mega skræmmende at se på!

Men kan et eller andet sted ikke lade være med at være lidt fascineret. Er du gal et "stykke håndværk" der er gjort på de piger! Der må da sidde en plastikkirurg og være ret stolt, for det er da det ultimative billede på hvad deres arbejde går ud på, og i en plastikkirurgs øjne er det uden tvivl det ypperste man kan opnå.

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Faith skriver:

Ingen tvivl om at begge piger er mega skræmmende at se på!

Men kan et eller andet sted ikke lade være med at være lidt fascineret. Er du gal et "stykke håndværk" der er gjort på de piger! Der må da sidde en plastikkirurg og være ret stolt, for det er da det ultimative billede på hvad deres arbejde går ud på, og i en plastikkirurgs øjne er det uden tvivl det ypperste man kan opnå.

Medmindre det ypperste er, at gøre det så godt, at INGEN opdager, at det er fake..

Anmeld

7. oktober 2012

M&N

M (: skriver:

Jeg tror også hun er en meget speciel personlighed - og hun kan da bestemt ikke være nem at omgås - hvis det da er en frivillig forandring.. Hvordan i al verden har hun fået råd?  Er hun mon "sponsoreret" af en skønhedsklinik? Har hun selv taget valget, eller er hun blevet "købt" til projektet? 

Ja, det er rystende at hun skal vise de unge piger, hvordan man skal se ud.. De kan da KUN vokse op med dårlig selvtillid! 

Anmeld

7. oktober 2012

Dorthe1986

M (: skriver:

Jeg frygter også at de er blevet købt til projektet, og at det nu er bagmænd, der tjener pengene på deres forvandlinger.. 

Ja og det er virkelig synd! Og tænk når de piger så ikke er spændende mere? Hvordan skal de så have råd til at vedligeholde deres operationerresten af livet? Og hvad værre er, deres kroppe er jo ødelagt...

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Dorthe1986 skriver:

Ja og det er virkelig synd! Og tænk når de piger så ikke er spændende mere? Hvordan skal de så have råd til at vedligeholde deres operationerresten af livet? Og hvad værre er, deres kroppe er jo ødelagt...

Det har de da ikke råd til.. De får deres få års fame, og så dør det ud - ligesom deres "skønhed".. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.