Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

lukasmor

M (: skriver:

Selvfølgelig er det hendes eget valg at lægge sig under kniven (medmindre hun er købt til projektet?), og det stå hende frit for. MEN jeg synes det er skræmmende, at unge kvinder (om end det kun er få der er så ekstreme - heldigvis!) føler sig nødsaget til at gå så drastisk til værks for at få selvtillid og føle sig smukke.. 

Nej, jeg synes heller ikke hun er sexet - og helt ærligt, hvem har lyst til at knalde en dukke? 

Vi er da mindst to - selvom jeg tror lagt de fleste her i tråden er enige i den holdning! 

Ja absolut! Det er skræmmende og jeg tænker umiddelbart at der ligger noget psykisk under sådan nogle operationer. En ting er at have et billede af ideal-udseendet men rent faktisk at gå så langt til at blive en barbie, er jeg helt uforstående overfor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

M (:

Lone H. skriver:

har i så set hende den anden, hende der er blevet opereret som en japansk manga figur ??

Anastasiya Shpagina

Hun ligner virkelig en, der lige er tråd ud af en japansk tegneserie - ikke at det gør hende smuk (nærmere speciel), men en mangafigur ligner hun i hvert fald..

Jeg så en video igår med Anastasiya og Valeria, og det var SÅ svært at se, om det var virkelighed eller lige klippet ud af "The Sims 3".. 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Lukasmor skriver:

Ja absolut! Det er skræmmende og jeg tænker umiddelbart at der ligger noget psykisk under sådan nogle operationer. En ting er at have et billede af ideal-udseendet men rent faktisk at gå så langt til at blive en barbie, er jeg helt uforstående overfor!

Ja, der må være sket et eller andet i hendes barndom/ungdom, der gør, at hun behandler sig selv på den måde.. Som om hun har brug for en fasade at gemme sig bag.. 

Anmeld

6. oktober 2012

lukasmor

Fandt et link hvor en fotograf havde fanget Valeria Lukyanova som hun så ud før operationerne - dog hvad hun påstår er efter. Så folk mener hun er photoshoppet

Anmeld

6. oktober 2012

LRJ

Hun ligner virkelig en, der lige er tråd ud af en japansk tegneserie - ikke at det gør hende smuk (nærmere speciel), men en mangafigur ligner hun i hvert fald..

Jeg så en video igår med Anastasiya og Valeria, og det var SÅ svært at se, om det var virkelighed eller lige klippet ud af "The Sims 3".. 

Har os set et billede af dem sammen , de ligner virkelig dukker

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Lukasmor skriver:

Fandt et link hvor en fotograf havde fanget Valeria Lukyanova som hun så ud før operationerne - dog hvad hun påstår er efter. Så folk mener hun er photoshoppet

Deler du lige linket? 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Lone H. skriver:

Har os set et billede af dem sammen , de ligner virkelig dukker

Det er skræmmende at man bliver helt i tvivl om det er rigtigt eller fotoshoppet! 

Anmeld

6. oktober 2012

LRJ

Faith skriver:

WTF!!!!! Blev sku helt bange!

Sys os det er skræmmende , tænk at gøre det ved sine øjne som hun har gjort :/

Anmeld

6. oktober 2012

lukasmor

Deler du lige linket? 

Jeg fik lukket det ned men leder og leder

Anmeld

6. oktober 2012

L&V

Faith skriver:

Jeg er heller ikke som sådan imod skønhedsoperationer. Er selv i gang med at spare op til "nye" bryster. De "gamle" er på mærkværdigvis forsvundet efter mine 2 graviditeter.

Det jeg har noget imod er hvis unge piger tror det er sådan man skal se ud for at være smuk. Ikke alle har pengene til disse operationer, og så kunne man frygte at de vil ty til andre midler for at opnå hvepsetaljen. Min egen spiseforstyrrelse startede ved at en klassekammerat kaldte mig tyk. Ikke alle ville udvikle en spiseforstyrrelse, men hvis man har bare en snert af dårligt selvværd, kan det sagtens sætte noget i gang.

Helt sikkert men nu er der jo os aldersgrænser her i dk og uanset om et få tal ender som hende her så kan vi jo bare ik forbyde alt der kan gi grund til dårligt selvværd. Er ked af at høre hva du har været igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.