Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Finemoar<3

Faith skriver:

Du skriver det bare som om at hendes look er definitionen på det perfekte look.

Beklager at jeg formulerede mig forkert...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

jydeinden

Jeg gad godt have hendes slanke krop, dog med ribben!!

Jeg tror et eller andet sted at folk der taler grimt om hende, har ondt i røven over at hun har opnået det perfekte look!!

det er muligt at hun synes det, men jeg har ikke noget at have ondt i røven over.. for hvorfor skulle jeg, hun er et produkt af egoisme, og operationer i en grad så jeg ærligt synes at det er Tude grimt. 

Anmeld

6. oktober 2012

Gardenia

M (: skriver:

Den ukrainske model Valeria Lukyanova har brugt op mod 4,5 millioner danske kroner på at komme til at ligne en barbie. Og nedenunder ses resultatet.. 

Hvad synes I om den udvikling plastikkirurgien har taget?

Tror I det er en udvilking der er på vej til Danmark?

Alle I mødre og fædre med døtre derude bag skærmene, er I nervøse for, hvordan fremtidens samfund vil behandle vores små piger? Tror I, de vil føle sig pressede (endnu mere end vi er blevet i vores tid) til at gennemgå skønhedsoperationer?

Hvad er jeres holdning til skønhedsoperationer? Hvor går grænsen? 

Hvilke fordele og ulemper ser i ved skønhedsoperationer, og hvorfor?

Lad debatten begynde, og piger, hold tonen pæn! 

Tjae ... At ukrainske kvinder kan finde på sådan noget overrasker mig slet ikke. Selvfølgeligt ville Barbie dukke op fra de tidligere østblok lande, det er i min verden så naturligt som amen i kirken.

Om jeg selv ville se sådan ud? Nix. Jeg er ganske tilfreds med mit særprægede udseende, at ville ligne barbie er i min bog et tegn på total mangel på kreativitet, kopi-pige så det batter.

Ser frem til at følge hende, især om de der 15 års tid når vi andre ældes med ynde

Anmeld

6. oktober 2012

Mettefpigen

Finemoar<3 skriver:

A

Jeg gad godt have hendes slanke krop, dog med ribben!!

Jeg tror et eller andet sted at folk der taler grimt om hende, har ondt i røven over at hun har opnået det perfekte look!!

Ajj ikk alle.... Jeg synes virkelig ikk at hun ser pæn ud!J

Anmeld

6. oktober 2012

MorDk

Hun ligner noget der er LØGN!

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Hun ligner noget der er LØGN!

Anmeld

6. oktober 2012

Bebsesmoar

Hvor er hun en smuk "dukke"!!! Jeg havde en som barn der lignede hende!!  Jeg syntes ikke plasticoperationer er ude i hampen,jeg syntes de er fantastiske så folk kan få opfyldt deres drømme!!! Hvis det er sådan her hun definere sigselv,så er det sådan det er!! Der findes kvinder med hængepatter,kort sjusket morgenhår med appelsinhud på lårerne som definere sigselv som smukke,og det skal de have lov til!!  Haha! Jeg får helt lyst til at lege med hende!!  

Anmeld

6. oktober 2012

Faith

Bebsesmoar skriver:

Hvor er hun en smuk "dukke"!!! Jeg havde en som barn der lignede hende!!  Jeg syntes ikke plasticoperationer er ude i hampen,jeg syntes de er fantastiske så folk kan få opfyldt deres drømme!!! Hvis det er sådan her hun definere sigselv,så er det sådan det er!! Der findes kvinder med hængepatter,kort sjusket morgenhår med appelsinhud på lårerne som definere sigselv som smukke,og det skal de have lov til!!  Haha! Jeg får helt lyst til at lege med hende!!  

Jep jeg legede osse med hendes tvillingesøster da jeg var barn. Bare i en noget mindre udgave

Anmeld

6. oktober 2012

Bebsesmoar

Faith skriver:

Jep jeg legede osse med hendes tvillingesøster da jeg var barn. Bare i en noget mindre udgave

Same!!  Barbiedukker styrede verden hvad pigerne angik dengang jeg var ung!!  I dag er det en middagslur der får klokkerne til at ringe!! Haha! Whats next..brieost..... Livet ændre sig!! 

Anmeld

6. oktober 2012

Faith

Bebsesmoar skriver:

Same!!  Barbiedukker styrede verden hvad pigerne angik dengang jeg var ung!!  I dag er det en middagslur der får klokkerne til at ringe!! Haha! Whats next..brieost..... Livet ændre sig!! 

Hahaha hvor har du ret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.