Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Havde nok forventet at hun var sygt grim, men det er hun jo faktisk ikke

Nej, sørgeligt nok! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Ro på søde, hold tonen.. 

Sorry mus!!

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Sorry mus!!

Hihi, det er for din egen skyld - vi gider ingen advarsler på sådan en god lørdag..  

Anmeld

6. oktober 2012

L&V

Den ukrainske model Valeria Lukyanova har brugt op mod 4,5 millioner danske kroner på at komme til at ligne en barbie. Og nedenunder ses resultatet.. 

Hvad synes I om den udvikling plastikkirurgien har taget?

Tror I det er en udvilking der er på vej til Danmark?

Alle I mødre og fædre med døtre derude bag skærmene, er I nervøse for, hvordan fremtidens samfund vil behandle vores små piger? Tror I, de vil føle sig pressede (endnu mere end vi er blevet i vores tid) til at gennemgå skønhedsoperationer?

Hvad er jeres holdning til skønhedsoperationer? Hvor går grænsen? 

Hvilke fordele og ulemper ser i ved skønhedsoperationer, og hvorfor?

Lad debatten begynde, og piger, hold tonen pæn! 

Jeg tænker at der skal mere psykologisk vurdering ind over når man er ved at nå ekstremerne. Jeg har ikke noget imod plastik operationer over hovedet, hvis der en dag var et fint overskud på kontoen ja så ville jeg ikke være bleg for at forbedre visse ting på min krop.

Men det der er i overkanten og det ses da engang i mellem men ikke noget jeg ville kategorisere som en tildens. Og mht Laura så håber jeg vi får givet hende en ordentlig røvfuld selvtilfredshed/ selvværd og selvtillid med i rygsækken men hvis hun alligevel vil ha nye bryster eller fikset næsen jamen så er det det hun skal og vi støtter hende i det

Anmeld

6. oktober 2012

Finemoar<3

Hihi, det er for din egen skyld - vi gider ingen advarsler på sådan en god lørdag..  

Det er en lorte lørdag - har en pakke fra H&M liggende, men kan ikke få den fordi at han spaden henne i kiosken ikke har de sedler man skal bruge for at udlevere pakker !:/ Er på nippet til at eksplodere!!!

Har shoppet for 1700, men pakken kan jeg ikke få

Anmeld

6. oktober 2012

Faith

Ja, de drastiske operationer havde ikke været nødvendige, hvis hun havde lidt selvtillid og en god stylist til at hjælpe hende lidt på vej.. 

Præcis.

Lets face it, de fleste af os kunne nok godt bruge en stylist til lige at give et par fif med på vejen

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Månsson skriver:

Jeg tænker at der skal mere psykologisk vurdering ind over når man er ved at nå ekstremerne. Jeg har ikke noget imod plastik operationer over hovedet, hvis der en dag var et fint overskud på kontoen ja så ville jeg ikke være bleg for at forbedre visse ting på min krop.

Men det der er i overkanten og det ses da engang i mellem men ikke noget jeg ville kategorisere som en tildens. Og mht Laura så håber jeg vi får givet hende en ordentlig røvfuld selvtilfredshed/ selvværd og selvtillid med i rygsækken men hvis hun alligevel vil ha nye bryster eller fikset næsen jamen så er det det hun skal og vi støtter hende i det

Ja, det tænker jeg kunne være en god idé - men hvordan skulle man i praksis vurderes? Jeg tænker, hvilke kriterier skulle være opfyldt for at må kunne få lov at blive opereret? Og hvornår skal denne vurdering finde sted? Ved 1., 2. eller 7. operation? (:

Det synes jeg er en fin holdning at have - jeg håber også at kunne give mine kommende børn selvtillid nok til, at de ikke vil opereres.. Men så igen, hvem vil ikke gerne have løftet brysterne eller lignende f.eks. efter graviditet og endt amning?

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Faith skriver:

Præcis.

Lets face it, de fleste af os kunne nok godt bruge en stylist til lige at give et par fif med på vejen

Jeg ville i hvert fald ikke sige nej tak! 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Det er en lorte lørdag - har en pakke fra H&M liggende, men kan ikke få den fordi at han spaden henne i kiosken ikke har de sedler man skal bruge for at udlevere pakker !:/ Er på nippet til at eksplodere!!!

Har shoppet for 1700, men pakken kan jeg ikke få

Whaaat!?!? Det var dog den lammeste undskyldning! Så må han da se at få fingeren ud og få skaffet de sedler! Han kan da ikke tilbageholde din pakke på så tamt et grundlag! 

Anmeld

6. oktober 2012

Faith

Månsson skriver:

Jeg er heller ikke som sådan imod skønhedsoperationer. Er selv i gang med at spare op til "nye" bryster. De "gamle" er på mærkværdigvis forsvundet efter mine 2 graviditeter.

Det jeg har noget imod er hvis unge piger tror det er sådan man skal se ud for at være smuk. Ikke alle har pengene til disse operationer, og så kunne man frygte at de vil ty til andre midler for at opnå hvepsetaljen. Min egen spiseforstyrrelse startede ved at en klassekammerat kaldte mig tyk. Ikke alle ville udvikle en spiseforstyrrelse, men hvis man har bare en snert af dårligt selvværd, kan det sagtens sætte noget i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.