Månsson skriver:
Jeg tænker at der skal mere psykologisk vurdering ind over når man er ved at nå ekstremerne. Jeg har ikke noget imod plastik operationer over hovedet, hvis der en dag var et fint overskud på kontoen ja så ville jeg ikke være bleg for at forbedre visse ting på min krop.
Men det der er i overkanten og det ses da engang i mellem men ikke noget jeg ville kategorisere som en tildens. Og mht Laura så håber jeg vi får givet hende en ordentlig røvfuld selvtilfredshed/ selvværd og selvtillid med i rygsækken men hvis hun alligevel vil ha nye bryster eller fikset næsen jamen så er det det hun skal og vi støtter hende i det
Ja, det tænker jeg kunne være en god idé - men hvordan skulle man i praksis vurderes? Jeg tænker, hvilke kriterier skulle være opfyldt for at må kunne få lov at blive opereret? Og hvornår skal denne vurdering finde sted? Ved 1., 2. eller 7. operation? (:
Det synes jeg er en fin holdning at have - jeg håber også at kunne give mine kommende børn selvtillid nok til, at de ikke vil opereres.. Men så igen, hvem vil ikke gerne have løftet brysterne eller lignende f.eks. efter graviditet og endt amning?
Anmeld