Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

M (:

jydeinden skriver:

en almindelig bryst operation, når man selv er i stand til at foretage valget ser jeg som sådan ikke noget galt i. Men jeg synes da det er skræmmende at der rent faktisk er kvinder der vil ligne en barbie dukke. det er en dukke, af plastik for filan

synes næsten det er lige så absurd som de mødre der tilmelder deres børn til al verdens skønhedskonkurrence, kun med det ene formål at deres børn skal vises frem som et eller andet trofæ. dén tanke bryder jeg mig aldels ikke om. Hvis pigerne er noget særligt, og virkeligt Er naturligt smukke så skal de tidsnok komme frem i lyset. og aldrig i livet om jeg på nogen måder ville sponsorer en Så drastisk ændring i mit barns udseende, hvis hun vil ligne barbie eller noget der minder om, så må hun selv betale og selv tage det valg og stå ved det.

Jeg synes bestemt også at det er absurd, når kvinder dresser deres små piger op som rene påklædningsdukker og så skal de lege skønhedsdronninger - hvad er det for et signal at sende til de små piger? Du skal være smuk for at blive til noget her i livet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

M (:

lucas<3 skriver:

der er da os hendes veninde der ligner japansk tegneserie figur..

Ja, sådan en anime? 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Faith skriver:

Hvor er det dog sørgeligt altså! Hun er jo fuldstændig ødelagt. Hendes krop kan da umuligt nognesinde tåle en graviditet tænker jeg. Hendes mave kan jo ikke udvide sig så meget at der kan være en baby derinde.

Tænk hvordan hun ser ud om 20, ja bare om 10 år. Hun aner ikke konsekvenserne af det hun har gjort ved sig selv. Hvorfor er der ikke nogen der har sagt stop? Hvor er hendes forældre henne? Så vidt jeg ved er hun kun 17 år gammel!

Hm, tror hun er fyldt 21.. Men stadig - der er INGEN der ved, hvad konsekvenserne af de behandliger får på lang sigt, men tror da bestemt ikke man bliver smukkere med alderen.. Hvis man allerede har brugt 4,5 millioner, når man er 21 år, hvordan skal det så ikke gå, hvis hun skal holde sig lige så smuk til hun bliver 90? 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

isabellasmor skriver:

Jeg ser flere og flere tilfælde hvor jeg kun kan ryste på hovedet. Må nok indrømme jeg er en smule imod skønhedsoperationer. Kan ikke forstå det, og synes det er ved og tá overhånd. Håber ikke min datter får så lille selvtillid at hun kaster sig ud i sådanne ( stort som småt) ... 

Men mon ikke det forvrængede billede skyldes, at mange af vores populære kendisser er blevet fixet på en eller anden måde? 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Miss Kat skriver:

Jeg tror, du er meget tæt på sandheden.

Jeg har nemlig også flere gange spekuleret over, hvem det egentlig er, vi prøver at imponere. Mænd tænker jo bare "Jeg ku' godt!" eller kigger den anden vej, mens andre kvinder kritiserer det ene og det andet og det tredje... Specielt jo mere tiltrækkende den anden kvinde er, så er det også ofte nemmere for andre kvinder at se deres "fejl". Nu generaliserer jeg naturligvis igen.

Vi er vores egen og andre kvinders værste fjende. 

Jeg kender da til flere eksempler på, hvor kønnere en kvinde er, jo mere skal hun hagles ned - og hvis ikke på hendes udseende og tøj, så på hendes intelligens eller personlighed. Som jeg ser det, har kvinder meget svært ved at anerkende at andre kvinder kan have hele pakken.. Og det bunder jo nok i virkeligheden om, at vi selv er mega usikre.. Så jeg tror det er 80-20% med at vi gør os lækre over for andre kvinder i forhold til mænd.. 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Ærligt? Jeg synes hun er pæn!!

Seriøst? Jeg synes det er aaaalt for meget! 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Jeg gad godt have hendes slanke krop, dog med ribben!!

Jeg tror et eller andet sted at folk der taler grimt om hende, har ondt i røven over at hun har opnået det perfekte look!!

Det er jeg ikke enig i. Jeg kan sagtens se, at hun har et kønt ansigt, men jeg synes hun er gået langt over grænsen. Jeg synes faktisk IKKE hendes krop er misundelsesværdig.. 

Anmeld

6. oktober 2012

Finemoar<3

jydeinden skriver:

det er muligt at hun synes det, men jeg har ikke noget at have ondt i røven over.. for hvorfor skulle jeg, hun er et produkt af egoisme, og operationer i en grad så jeg ærligt synes at det er Tude grimt. 

Giv endelig fuld gas , hvad blander du dig for?? Føler du dig ramt??

Anmeld

6. oktober 2012

betina23

Er der et billede hvordan hun så ud før opresionen

Anmeld

6. oktober 2012

Faith

Finemoar<3 skriver:

Giv endelig fuld gas , hvad blander du dig for?? Føler du dig ramt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.