Jeg vil så påstå noget andet. Jeg synes selv at have erfaret at tendensen faktisk er ved at aftage.
Nej, der vil altid være nogle syge individer derude, som driver alt ud i ekstremer, sådan er det jo, men ellers synes jeg faktisk de overvejende holdninger til eksempelvis silikonebryster i dag er negative. Og her mener jeg udtalelser fra mænd! I flere forskellige fora har jeg hørt mænd udtale sig overvejende negativt om plastikkirurgi.
Min konklusion er, at det må være ganske naturligt. Pamela Anderson bragte trenden frem i 90'erne (ret mig, hvis jeg tager fejl), og som med alle modefænomener kommer der et modtræk. Alt, der er supermoderne, bliver på ét eller andet tidspunkt helt yt og ildeset. Jeg tror, det er ved at ske for plastikkirurgien. Hvor mange mænd synes helt seriøst at Linse Kessler er rålækker? Jeg har ikke mødt en eneste endnu. Derimod har jeg gentagne gange hørt fyre udtale at de hellere vil have naturlighed frem for kunstighed. Igen, der vil altid være fyre, der bare ikke KAN få dem store nok, men jeg taler her helt generelt.
Jeg ånder i hvert fald lettet op over at jeg aldrig selv fik lavet plastikbryster, da jeg i mine yngre, usikre dage overvejede det. 
Anmeld