BumBum.... Sikke en hønsegård med en masse fordomme overfor folk de kun kender gennem deres kommentarer her i indlægget.. 
Min mening skal i ikke snydes for, jeg er selv på KH hjælp, har barsel. MEN hvis der er noget jeg hader så er det fandme de fjolser der sidder i samfundet og lever af andres skattepenge, uden de fejler en skid! Ja det er skide svært at få et job, så nogle mener man ligeså godt kan blive hængene i KH, NEJ det kan man ikke, tag en uddannelse som alle andre gør? Lad være med at blive siddende og brokke jer over de få fordele i har, vær dog glad for i får penge for at lave ikke en skid! 
Jeg bliver rasende over sådanne indlæg som tydeligt viser hvem der er på KH og hvem der er i job, der skal sku være plads til alle i samfundet... 
Jer med job/andet som får løn; Ja, det er frustrende at folk som intet laver kan få penge for det, men vil i hellere se dem leve på gaden???
Jer på KH hjælp: Vær glad for at i får penge, ja det er skide hårdt at man ikke kan komme videre, MEN hvis i havde job, ville i så ikke syntes det er unfair at folk som intet laver fik "lov" til det samme som jer?? 
Lad nu være med at dømme mig også pga et indlæg, der skal være plads til alle både herinde og i samfundet, så bid i det sure æble... Der er intet at gøre ved det!!
Anmeld