Fedt har i hørte de nye regler om kontanthjælpen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Den lykkelige

Mettefpigen skriver:

Når jaa det var ikk så meget det.... Det var mere fordi at det lød som om at fordi msn var på kh så fik man alt betalt.... Men det gør man altså ikk...

Nej lige præcis.. vi har også hus, barn, bil og gæld for i alt 1.625.000 kr og får heller intet betalt.. Men det kan også lige køre rundt på kh.. Tror kun man får ekstra når man er alene med barnet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Mettefpigen

Den lykkelige skriver:

AAl

Nej lige præcis.. vi har også hus, barn, bil og gæld for i alt 1.625.000 kr og får heller intet betalt.. Men det kan også lige køre rundt på kh.. Tror kun man får ekstra når man er alene med barnet..

Alt blir vurderet efter hvor meget indkomst msn har.... Og nårman er alene har man jo en mindre indkomst end når man er 2...... Vi kan også lige få det til at løbe rundt her.... Men vi har så også en husleje på 7500 kr med alt ink......

Anmeld

12. december 2012

Den lykkelige

Mettefpigen skriver:

Alt blir vurderet efter hvor meget indkomst msn har.... Og nårman er alene har man jo en mindre indkomst end når man er 2...... Vi kan også lige få det til at løbe rundt her.... Men vi har så også en husleje på 7500 kr med alt ink......

Ja det er nok derfor..  også hvis man bor til leje kan man få boligsikring osv.. Kan man jo ikke ellers.. Men ja så snart folk høre man er på KH så tror de også man får AAAAALT andet betalt/eller tilskud.. OG at man går hjemme og ikke laver en skid..

Anmeld

12. december 2012

Mettefpigen

Den lykkelige skriver:

Ja det er nok derfor..  også hvis man bor til leje kan man få boligsikring osv.. Kan man jo ikke ellers.. Men ja så snart folk høre man er på KH så tror de også man får AAAAALT andet betalt/eller tilskud.. OG at man går hjemme og ikke laver en skid..

Jep det er der nogen der gør.... og jaa der er nogle der dingler den, men det er langt fra de fleste..... Der er nogle af os der bare gerne vil ud og arbejde... Men det er sku ikk nemt... Jobbene hænger sku ikk på træerne....

Anmeld

12. december 2012

Den lykkelige

Mettefpigen skriver:

Jep det er der nogen der gør.... og jaa der er nogle der dingler den, men det er langt fra de fleste..... Der er nogle af os der bare gerne vil ud og arbejde... Men det er sku ikk nemt... Jobbene hænger sku ikk på træerne....

Nej det ville være synd at sige

Anmeld

13. december 2012

Carina:-)

Mettefpigen skriver:

Undskyld men jeg får ikk betalt institution, boligsikring eller forhøjet børnetilskud....

Men så er det jo fordi du bor med en der tjener for meget.

Her snakker vi vel alm enlig på kh?

Anmeld

13. december 2012

Mettefpigen

Carina:-) skriver:

Men så er det jo fordi du bor med en der tjener for meget.

Her snakker vi vel alm enlig på kh?

Hvis man er egentlig er det heller ikk sikkert at du får alt det med, jeg ville heller ikk få friplads hvis jeg var enlig... Og boligstøtte kommer jo også an på hvor stor din bolig er og hvad huslejen er på... Hvis jeg var enlig ville jeg have ca 2000 kr tilbage efter alle regninger var betalt..

Anmeld

13. december 2012

Carina:-)

Mettefpigen skriver:

Hvis man er egentlig er det heller ikk sikkert at du får alt det med, jeg ville heller ikk få friplads hvis jeg var enlig... Og boligstøtte kommer jo også an på hvor stor din bolig er og hvad huslejen er på... Hvis jeg var enlig ville jeg have ca 2000 kr tilbage efter alle regninger var betalt..

Hvis du er enlig og på kh,så ville du nu kunne få betalt inst.

Ellers forstår jeg ikke hvordan andre kan?

Hvis jeg var enlig og på kh ville jeg have omkring 9.000 tilbage og der har jeg ikke regnet boligsikring med .Men har regnet bp med .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.