Det er sq de færreste i job der har råd til 5 ugers ferie..

Ja man får udbetalt feriepenge, men det er faktisk penge man OPTJENER ved at arbejde, og som bliver FRATRUKKET den løn du får udbetalt hver måned,,, Derudover, så skal de feriepenge bruges til at betale de udgifter man nu engang har i de uger man holder ferie, får du får jo ikke løn i de uger også..
Min kæreste kan ikke holde 5 ugers ferie, det har vi bare ikke råd til, ydermere har vi slet ikke råd til at rejse udenlands medmindre vi bruger et par år på at spare op til det..
Jeg synes det er grotesk at man på kontanthjælp kan få lov til at rejse udenlands uden at blive trukket i penge, for det er sq sådan virkeligheden fungerer for alle andre med et fuldtidsjob..
Vil man holde ferie må det være for egen regning, fuldstændig som med os andre!!
Når man kommer ud som nyuddannet har man ikke engang så gode vilkår, for der har man ikke nået at optjene feriepenge endnu, og så er ferien også på egen regning, hvis man vælger at holde det..
Så ja jeg giver flere i den her tråd ret, man burde selv betale sin ferie akkurat som alle andre..
Anmeld