Loa skriver:
Hvad får du ud af det?
Jeg spørger faktisk helt seriøst, for jeg syntes det er synd for TS at tråden har udviklet sig sådan, for jeg er næsten 100% sikker på hun ikke oprettede den for at tvære alle kontanthjælpsmodtagernes "goder" i hovedet på os stakler der arbejder eller har/tager uddannelse.
Så undrer mig over dit indlæg, samt følgende svar på mit, da det virker udelukkende for at prøve at provokere?
Ved ikke helt hvordan du har opfattet mit indlæg. Det er jo faktisk et medhold til TS.
JEG blev provokeret af et andet indlæg om, at folk på KH ikke har ret til ferie mv, grundet at hendes skattepenge skulle betale ferier mv.
Men da barselsdagpenge blir betalt af staten, så er jeg jo også på en ydelse. Men jeg har ret til at tag på ferie mv.
Jeg har i bund og grund ikke den store holdning til selve emnet. Men blir uhyggelig provokeret af at nogle mennesker tillader at snakke ned til mennesker som står i en træls situation med sygdom og KH.
Jeg har uddannelse, og gjort tingene efter bogen. Men kan stadig godt unde og rumme andre mennesker en ferie til Mallorca for sure optjente penge.
Håber det gir mening...
Anmeld