Meliora skriver:
Hvis man er på kontanthjælp har man vel ikke råd til at tage på ferie? Plus at man jo alligevel har fri hele tiden, så det er jo ikke fridage man trænger til..
Og undskyld jeg spørger, men hvordan i alverden er det lykkedes dig at få kontanthjælp i 15 år? Overvejet et job i stedet?
undskyld mig, men syntes faktisk du lige er kommet med den dummest kommentar hidtil i denne debat
For nej, bare fordi man er på kontanthjælp, har man ikke fri!!! man bliver kastet ud i den ene aktivering efter den anden konstant... min kæreste som er havnet på kontanthjælp grundet piskesmæld (sygedagpenge kan man kun få i 1 år nemlig) og nej som "syg i systemet" der har du faktisk heller ikke ret til ferie overhovedet da ferie er for raske mennesker
altså holder du ferie er det det samme som at sige du er rask
den fik vi nemlig serveret den ene gang som årsag til at han ikke "måtte" holde ferie...
Jeg tvivler stærkt på at du har prøvet hvad det vil sige at være ledig uanset om det så har været på kh eller dp, for i så fald ville du vide at man aldrig har fri når man er på dp eller kh!! værst er kontanthjælp dog da de med kort frist kan kaste dig ud i aktivering... og du tænker vist heller ikke over alle de bekymringer der ligger i kølvandet konstant, for "hvad sker der i morgen?" du kan praktisk talt ikke planlægge noget som helst fordi du netop 24/7/365 skal stå til rådighed for jobcentrets mindste vink!!
Din kommentar bygger så vidt jeg kan læse udelukkende på uvidenhed, og i sådanne tilfælde er det bedre at holde mund har jeg lært
Anmeld