Muhmi skriver:

Det gør du vel ikke??
Så fordi man har været så uheldig at man efter endt uddannelse er havnet på kontanthjælp og ikke har kunnet finde et arbejde, så skal man bare slettes i dit system!!?
Så er det jo NETOP at folk ikke kommer i arbejde... De får jo absolut ingen chance pga. af folk som dig??!!
Du kan jo ikke se om det er én der faktisk har afleveret det de skal til tiden, har meldt sig ind hver dag, som man skal og ellers fulgt reglerne til punkt og prikke??
JA, jeg giver dig ret i at der bliver givet for mange chancer når man er på kontanthjælp, men dem der faktisk gør det de bliver bedt om skal vel ikke straffes på den måde som du gør???
Jo det gør jeg .
Af den simple grund at det koster mig penge og tid hver gang en bliver væk.
Jeg har oplevet det mange gange,og det er sgu trist at det skal gå ud over dem som ikke er sådan ,men derimod kæmper for at komme videre.Men igen så er det dyrt for mig at holde samtale,ansætte osv og så folk bare bliver væk ,eller sender en sms 10 min før mødetid-og jeg så skal have fat i afløser (som skal have ekstra tillæg for at møde med kort varsel)...
Og så er det også noget l*rt at i samme system har vi langtidssyge gående der bliver tvunget til at søge arbejde.
Jeg fik en opringning forleden af en ansat på kommunen der ville have jeg ansatte en med dårlig ryg i job med tilskud.
Øhhh (jeg har en rengøringsvirksomhed) det ville nok ikke være superfedt for hverken hende eller mig at have hende gående f.eks på en skole med 3 timers gulvvask hver dag.
Så ja der trænger alvorligt til opstramning.Sådan at de der ikke kan ,kan få lov til at være i fred,og de der ikke vil får et spark i måsen 
Så vi kan nå ind til dem der både kan og vil .
Anmeld