Carina:-) skriver:
Men jeg har tilgengæld utallige eksempler på folk der bliver væk fra samtaler,eller sender sms 10 min før de skal møde på job,om at de ikke kan alligevel fordi bla bla bla (indsæt selv undskyldning)
Så hvis de virkelig bliver tjekket så meget,så undrer det mig at de tør sige nej tak til job på f.eks 30 timer.
Det har desværre også haft den konsekvens ,at jeg nu bare trykker "slet" når jeg modtager en ansøgning hvor personen selv skriver de har været på overførelsesindkomst i lang tid,fordi jeg har så dårlige erfaringer.
Og det er ærgeligt for alle dem der gerne vil have et job,at de alle bliver valgt fra .

Det gør du vel ikke??
Så fordi man har været så uheldig at man efter endt uddannelse er havnet på kontanthjælp og ikke har kunnet finde et arbejde, så skal man bare slettes i dit system!!?
Så er det jo NETOP at folk ikke kommer i arbejde... De får jo absolut ingen chance pga. af folk som dig??!!
Du kan jo ikke se om det er én der faktisk har afleveret det de skal til tiden, har meldt sig ind hver dag, som man skal og ellers fulgt reglerne til punkt og prikke??
JA, jeg giver dig ret i at der bliver givet for mange chancer når man er på kontanthjælp, men dem der faktisk gør det de bliver bedt om skal vel ikke straffes på den måde som du gør???
Anmeld