Det "værste" ved at være mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Krussedulle

Faith skriver:

Allerførst: At være mor er det STØRSTE der findes!!!! Uden sammenligning.

Men men men..... Det kan sku osse være hårdt, og der er mange ting man er nødt til at fravælge eller i hvert fald skære ned på. Fks. byture, shopping med veninderne, cafebesøg osv osv osv

Hvad synes i er det "værste" ved at være mor. Og skriv nu ikke at det er lutter idyl, roser og lagkage, for det passer ikke

Det værste: at man ikke har minimum 8 arme

Har 3 skønne unger, og de yngste er pseudoer, elsker det, men mangler nogle flere arme! (er meget alene med dem i øjeblikket, fordi min mand er i praktik)

Det bedste: at være MOR!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Skouboe

Trodsalderen!

Anmeld

11. september 2012

Faith

dorthemus skriver:

Jeg synes det værste eller sværeste er, at man er så bundet...at ens eget liv blir nedprioriteret gang på gang fordi min datters behov kommer først. Altid!

Jeg fik Runa passet for et par weekender siden...fra lørdag eftermiddag til søndag eftermiddag og det var SKØØØØNT

Jeg lavede ikke en skid. Lå på sofaen og gloede film, spiste ostemadder og drak Baileys

Jeg trængtre så meget til det...det var så også 15 måneder siden jeg sidst havde fået hende passet og den allerførste gang jeg var hjemme alene siden før hun blev født

Velfortjent med en aften på sofaen!. Det kan gøre underværker.

Sidste weekend tog Jesper alle 3 unger med på tur. De var væk hele 3½ time! Jeg siger dig jeg nød det! Lå bare i sengen og skiftevis læste og sov. Noget jeg elskede at gøre før jeg fik børn. Jeg var et helt nyt menneske da de kom hjem og smed deres sko, jakker og cykelhjelme midt i stuen. Så var det på den igen

Anmeld

11. september 2012

Faith

Faith skriver:

Sidste weekend tog Jesper alle 3 unger med på tur. De var væk hele 3½ time! Jeg siger dig jeg nød det! Lå bare i sengen og skiftevis læste og sov. Noget jeg elskede at gøre før jeg fik børn. Jeg var et helt nyt menneske da de kom hjem og smed deres sko, jakker og cykelhjelme midt i stuen. Så var det på den igen

Hov det skal lige siges at Jonathan altså ikke var med ude og cykle. De store drenge har cykelhjelme på overalt. Også når de kører bil

Anmeld

11. september 2012

dorthemus

Faith skriver:

Ja det er utroligt som man kommer til at værdsætte de sparsomme små alenestunder man før tog for givet

Anmeld

11. september 2012

Mumto3

Jeg synes at det væreste er at jeg trods min uvilje mod det, tvinges til at tage et valg mellem mine børn og min karriere. Det der er aller bedst for min karriere, er rigtig dårligt for mine børn, det der er godt for mine børn er rigtig dårligt for min karriere. Det synes jeg er et ekstremt svært valg! Jeg har valgt børnene, men jeg er bestemt ikke sikker i min sag og det er det rette valg jeg har taget.

En anden ting jeg har det rigtig svært med, er at jeg ikke bare kan rejse. Jeg har lyst til lige at smutte 14 dage til Burma, gerne sammen med manden eller alene, men jeg kan ikke rejse fra mine børn. Jeg ville have dårlig samvittighed, men den største barriere er, at jeg ikke aner hvem der skulle passe 3 små børn i 14 dage.

Anmeld

11. september 2012

dorthemus

Skouboe skriver:

Trodsalderen!

JA ....som i øvrigt er vendt tilbage for fuld skrue igen!

Anmeld

11. september 2012

Faith

Skouboe skriver:

Trodsalderen!

Åh ja den kender vi osse en smule til herhjemme

Anmeld

11. september 2012

Jibbe

Faith skriver:

Hov det skal lige siges at Jonathan altså ikke var med ude og cykle. De store drenge har cykelhjelme på overalt. Også når de kører bil

Haha det med cykelhjelmen sker også herhjemme frej vil gerne have den på - alle steder!

Det hårdeste er den der alenetid/mortid er ikke eksisterende! Min mand sejler så jeg er alene med dem halvdelen af året og de måneder er hårde. Det er planlægning, planlægning, planlægning og utrolig enormt rutinepræget!!

Og så den dårlige samvittighed. Hvem skal jeg tage op når de græder på en gang? Jeg kan have dem begge på skødet men hvis vi er ude og der er noget så er det desværre Frej der kommer efter Toke stakkels dreng!

Anmeld

11. september 2012

Faith

Mumto3 skriver:

Jeg synes at det væreste er at jeg trods min uvilje mod det, tvinges til at tage et valg mellem mine børn og min karriere. Det der er aller bedst for min karriere, er rigtig dårligt for mine børn, det der er godt for mine børn er rigtig dårligt for min karriere. Det synes jeg er et ekstremt svært valg! Jeg har valgt børnene, men jeg er bestemt ikke sikker i min sag og det er det rette valg jeg har taget.

En anden ting jeg har det rigtig svært med, er at jeg ikke bare kan rejse. Jeg har lyst til lige at smutte 14 dage til Burma, gerne sammen med manden eller alene, men jeg kan ikke rejse fra mine børn. Jeg ville have dårlig samvittighed, men den største barriere er, at jeg ikke aner hvem der skulle passe 3 små børn i 14 dage.

Det kan jeg sagtens følge dig i!

Hvor ville jeg osse gerne ud og rejse med manden. Vi nåede ikke rigtig at rejse før vi pludselig (out of nowhere) stod med 3 unger. Der er så mange steder i verden jeg gerne ville se. Det er lidt sørgeligt at tænke på at det højst sandsynligt aldrig sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.