Det "værste" ved at være mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

ano14316

Faith skriver:

Allerførst: At være mor er det STØRSTE der findes!!!! Uden sammenligning.

Men men men..... Det kan sku osse være hårdt, og der er mange ting man er nødt til at fravælge eller i hvert fald skære ned på. Fks. byture, shopping med veninderne, cafebesøg osv osv osv

Hvad synes i er det "værste" ved at være mor. Og skriv nu ikke at det er lutter idyl, roser og lagkage, for det passer ikke

Det værste ved at være mor, er når den lille myr er syg eller kommer tilskade.. 

Der er ikke som sådan noget jeg savner fra før jeg blev mor... Ahh så skulle det da lige en hel nats uafbrudt søvn og så at sove længe (til kl 8 eller sådan noget) bare en gang i mellem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Faith

Skouboe skriver:

Ja, er det ikke vidunderligt? 

Jo det er skøøøøøøøønt

Anmeld

12. september 2012

Faith

isabellasmor skriver:

Det værste ved at være mor, er at tiden går så hurtigt. De bliver så hurtigt store, man kan slet ikke følge med . Udover det, ingenting. Jeg ELSKER at være MOAR 

Ja det går simpelthen bare alt for stærkt. Kan slet ikke følge med.

Anmeld

12. september 2012

morethanperfect

Det værste er den dårlige samvittighed man kan have 
Og så det der med man ikke bare lige kan gøre hvad man vil .. Man har pludselig et KÆMPE ansvar , som man slet ikke var klar over hvor stort var , før man fik ham i armene .. 

Anmeld

12. september 2012

isabellasmor

Faith skriver:

Ja det går simpelthen bare alt for stærkt. Kan slet ikke følge med.

Ja  Det er så fantastisk at se når de bliver mere og mere selstændige, og hold op hvor er man stolt hver gang de lærer en ny lille ting ( min datter er lige begyndt at klappe kage   )  , men nej hvor går det bare ALT for stækt. Lige om lidt er de flyttet hjemmefra og har startet deres egen familie .. 

Anmeld

12. september 2012

CarinaSB

Faith skriver:

Det kan jeg sagtens følge dig i!

Hvor ville jeg osse gerne ud og rejse med manden. Vi nåede ikke rigtig at rejse før vi pludselig (out of nowhere) stod med 3 unger. Der er så mange steder i verden jeg gerne ville se. Det er lidt sørgeligt at tænke på at det højst sandsynligt aldrig sker.

Du skal bare tænke .. det gør vi når ungerne er flyttet hjemmefra ..

Anmeld

12. september 2012

modesty

Faith skriver:

Men men men..... Det kan sku osse være hårdt, og der er mange ting man er nødt til at fravælge eller i hvert fald skære ned på. Fks. byture, shopping med veninderne, cafebesøg osv osv osv

Hvad synes i er det "værste" ved at være mor. Og skriv nu ikke at det er lutter idyl, roser og lagkage, for det passer ikke

Manglende søvn! HELT klart nederen nr. 1 herhjemme. Jeg elsker at sove og gør det meget. Eller gjorde, skulle jeg sige. Bebs har typisk et par opvågninger i løbet af natten, og står op kl. 5. Fuck, jeg synes det er hårdt. Men det MÅ jo blive bedre (7-9-13).

Den manglende frihed til bare at kunne gøre som man har lyst til, tage i byen og feste og ligge med tømmermænd hele næste dag, tage i biffen eller ind og shoppe en eftermiddag o.s.v. MEN - det her var jeg forberedt på og havde sagt farvel til inden jeg fødte. Og jeg ved jo at jo ældre han bliver, jo nemmere bliver det med pasning, både af far og besteforældre. Jeg stopper f.eks med at amme snart, og det betyder mere frihed om aftenen fordi far så også kan putte.

Når han er ked af det. Specielt når han er ked af det og jeg bliver irriteret på ham fordi jeg selv er så nedkørt at jeg næsten ikke har overskud til at trøste.  Men det er heldigvis sjældent at han er ked. 

Jeg REGNEDE MED at jeg ville have enormt mange bekymringer og tvivl på om jeg nu også var en god mor o.s.v. Det har jeg slet ikke. Det er ret skønt. Men det kan jo nå at komme - min dreng er kun 11 mdr. 

Anmeld

12. september 2012

HeidiØ

modesty skriver:

Manglende søvn! HELT klart nederen nr. 1 herhjemme. Jeg elsker at sove og gør det meget. Eller gjorde, skulle jeg sige. Bebs har typisk et par opvågninger i løbet af natten, og står op kl. 5. Fuck, jeg synes det er hårdt. Men det MÅ jo blive bedre (7-9-13).

Den manglende frihed til bare at kunne gøre som man har lyst til, tage i byen og feste og ligge med tømmermænd hele næste dag, tage i biffen eller ind og shoppe en eftermiddag o.s.v. MEN - det her var jeg forberedt på og havde sagt farvel til inden jeg fødte. Og jeg ved jo at jo ældre han bliver, jo nemmere bliver det med pasning, både af far og besteforældre. Jeg stopper f.eks med at amme snart, og det betyder mere frihed om aftenen fordi far så også kan putte.

Når han er ked af det. Specielt når han er ked af det og jeg bliver irriteret på ham fordi jeg selv er så nedkørt at jeg næsten ikke har overskud til at trøste.  Men det er heldigvis sjældent at han er ked. 

Jeg REGNEDE MED at jeg ville have enormt mange bekymringer og tvivl på om jeg nu også var en god mor o.s.v. Det har jeg slet ikke. Det er ret skønt. Men det kan jo nå at komme - min dreng er kun 11 mdr. 

Det ku jeg ha skrevet!

Er en riiiiigtig sovetryne! hehe! Men det er William bare ik lige endnu hehe!

Anmeld

12. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det værste ved at være mor....

- Man kobler aldrig 100% af.

- Når ens barn er ked/syg og man ikke kan gøre noget.

- Manglende søvn!!!!!!!!!!!!

Anmeld

12. september 2012

LBK

Faith skriver:

Det værste for mig, er at jeg ikke kan udøve min spontanitet på samme måde som før jeg blev gravid... 

Men sådan er det jo bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.