Bitterheden over, at det var min krop det gik ud over. At han også skulle have baby men i dén grad blev blandet fuldstændigt udenom - ja, det var kun og udelukkende mig der skulle ændre adfærd de første 9 måneder. Ø V !!!!
Da han så dukkede op, fattede jeg intet det første år. De ting jeg lavede på min uddannelse, skal jeg bruge dem på et seere tidspunkt, får jeg et problem. Vi gik begge rundt i en døs der sådan set ikke lettede før han blev 1 år og begyndte at kommunikere, bevæge sig rundt på egen hånd. Heldigvis var min kæreste lige dér ved siden af mig, det begyndte så småt af føles mere fair fordelt - jeg fik min krop igen og han fik lige en reminder om hvad det egentligt er han havde meldt sig frivilligt til.
Nu er det friheden vi har sagt farvel til. Vi havde et meget løst liv, gjorde hvad vi ville, når vi ville. Det var sådan set kun mødetiderne og den gensidige respekt for hinanden der satte begrænsinger. Det er slut nu. Der skal times, tilrettelægges, planlægges og udføres med næsten minutiøs nøjagtighed..
Men det er meget underligt for når han så slår armene rundt om halsen på os og udbryder "mig elsker far/mor" så er det hele bare helt okay ... Man står endda og overvejer om man ikke skal lave nummer 2 
Anmeld