Det "værste" ved at være mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Carina:-)

Det værste er angsten.

Angsten for hvad der kan ske ens børn,eller en selv så man ikke kan være der for dem.

Shoppeture og cafeture gør jeg stadig ,nu har jeg bare børn med og det gør mig intet.

Sove længe gør jeg stadig,for har b-børn der ikke står op før tidligts kl 9 i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

sarahb

Lige den anden dag synes jeg det var super træls vi ikke lige kunne gå en sen aftenstur
Det ville være så hyggeligt. Men de kære små lå jo og sov.
Ellers synes jeg ikke der er så meget jeg mangler, ser tit mine veninder, vi tager ud og spiser og hygger uden børn osv.

Anmeld

12. september 2012

Loa

MorDk skriver:

Kender det SÅ godt!!

Pyh, troede jeg var den eneste der havde det sådan

Anmeld

12. september 2012

Mathilde

At man ikke lige kan sove når man har behov for det

Og som andre skriver: Bekymringerne, herunder frygten for at miste.

Anmeld

12. september 2012

Lone Jakobsen

det værste for mig er klart den dårlige samvittighed. man kan være den bedste mor i hele verden. men man vil altid tvivle på om det er godt nok.

og så mangler jeg bare flere timer i døgnet. der er aldrig helt tid nok

Anmeld

12. september 2012

HopinWishin

modesty skriver:

Manglende søvn! HELT klart nederen nr. 1 herhjemme. Jeg elsker at sove og gør det meget. Eller gjorde, skulle jeg sige. Bebs har typisk et par opvågninger i løbet af natten, og står op kl. 5. Fuck, jeg synes det er hårdt. Men det MÅ jo blive bedre (7-9-13).

Den manglende frihed til bare at kunne gøre som man har lyst til, tage i byen og feste og ligge med tømmermænd hele næste dag, tage i biffen eller ind og shoppe en eftermiddag o.s.v. MEN - det her var jeg forberedt på og havde sagt farvel til inden jeg fødte. Og jeg ved jo at jo ældre han bliver, jo nemmere bliver det med pasning, både af far og besteforældre. Jeg stopper f.eks med at amme snart, og det betyder mere frihed om aftenen fordi far så også kan putte.

Når han er ked af det. Specielt når han er ked af det og jeg bliver irriteret på ham fordi jeg selv er så nedkørt at jeg næsten ikke har overskud til at trøste.  Men det er heldigvis sjældent at han er ked. 

Jeg REGNEDE MED at jeg ville have enormt mange bekymringer og tvivl på om jeg nu også var en god mor o.s.v. Det har jeg slet ikke. Det er ret skønt. Men det kan jo nå at komme - min dreng er kun 11 mdr. 

Hold da op... kunne ikke ha skrevet det anderledes.... Har en lækker lille datter på 4 uger.... Men tænker akkurat som du skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.