Det "værste" ved at være mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Faith

_-Kathrine-_ skriver:

At man ikke "bare" kan ligge i sin seng og snorke til langt ud på eftermiddagen, så man kunne før... Dét savner jeg - men ville for alt i verden ikke bytte det ud med vores søn
Man får sgu noget ud af weekenderne nu, når man står tidligt op... Så win-win

Den hopper jeg med på

Er udpræget B menneske. ELSKER at sove længe, men kan ikke huske hvornår jeg sidst har gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Faith

Laulund87 skriver:

At man ikke kan være impulsiv på samme måde og man er låst fast hjemme hver aften

Inden vi fik Maria var vi rigtig meget hjemmefra og spiste ude hos venner osv. Vi fik bare den idé at besøge nogen om aftenen, flere gange om ugen. Det kan jeg godt savne Især fordi Maria kom i seng kl 18 indtil hun var 2 år. Så var der ikke tid til at tage nogle steder inden sengetid.

Ja jeg savner osse det impulsive liv. Før vi fik børn tog vi ofte ned og fik en øl om aftenen, ud og spise eller i biffen. Det var bare noget vi gjorde uden at planlægge det flere uger i forvejen.

Min mand og jeg har bryllupsdag den 3. nov og vi vil så gerne ud og spise og ind og se "Andens" nye show. Men hvem vil lige passe 3 unger?. Folk står ikke ligefrem i kø.

Anmeld

11. september 2012

Laulund87

Faith skriver:

Ja jeg savner osse det impulsive liv. Før vi fik børn tog vi ofte ned og fik en øl om aftenen, ud og spise eller i biffen. Det var bare noget vi gjorde uden at planlægge det flere uger i forvejen.

Min mand og jeg har bryllupsdag den 3. nov og vi vil så gerne ud og spise og ind og se "Andens" nye show. Men hvem vil lige passe 3 unger?. Folk står ikke ligefrem i kø.

Ja præcis! Åhh jeg savner det

Håber I kan finde barnepige til de 3 skønne drenge så I kan fejre bryllupsdagen

Anmeld

11. september 2012

Faith

Laulund87 skriver:

Ja præcis! Åhh jeg savner det

Håber I kan finde barnepige til de 3 skønne drenge så I kan fejre bryllupsdagen

Tak søde . Vi skal nok finde ud af noget, for fejres skal det

Anmeld

11. september 2012

Laulund87

Faith skriver:

Tak søde . Vi skal nok finde ud af noget, for fejres skal det

Ja det er I da nødt til

Anmeld

11. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes bekymringer om, om ens barn evt er syg og ka fejle noget alvorligt, uden at man ka gøre noget, er det værste! Thea har lige fået tjekket nogle hævet lymfer på halsen igen, fordi de var vokset. At man bare ka ligge søvnløs af frygt for at lægen måske ku finde på at sige at hun var syg. 

Gik i seng i går, med tanken om at det nu ku være sidste dag, med et sundt og raskt barn, og havde helt ondt i hjertet. 

I dag er hun blevet tjekket, lægen siger hun er sund og rask. Stenen er lettet fra mit hjerte! Men tror at frygten for at miste mine børn, bare er det værste i hele verden, så det er det VÆRSTE ved at få børn!! Vh stine

Anmeld

11. september 2012

dorthemus

Jeg synes det værste eller sværeste er, at man er så bundet...at ens eget liv blir nedprioriteret gang på gang fordi min datters behov kommer først. Altid!

Jeg fik Runa passet for et par weekender siden...fra lørdag eftermiddag til søndag eftermiddag og det var SKØØØØNT

Jeg lavede ikke en skid. Lå på sofaen og gloede film, spiste ostemadder og drak Baileys

Jeg trængtre så meget til det...det var så også 15 måneder siden jeg sidst havde fået hende passet og den allerførste gang jeg var hjemme alene siden før hun blev født

Anmeld

11. september 2012

Loa

Den dårlige samvittighed over irritationen på hende når hun er mega irriterende/stædig/sur/hysterisk over et eller andet, og ens eget overskudsniveau bare er lig 0....

Får SÅ dårlig samvittighed over at få snerret af hende ...

Anmeld

11. september 2012

AnneBJ

Alle de åbenlyse ting som ansvar, mindre frihed, bekymring ved sygdom osv., er jeg også med på!

Men jeg synes også det er megasvært at jeg ikke har en jordisk chance for at vide, hvordan morgendagen ser ud! Kan jeg nå i bad inden den lille vågner? Er han syg imorgen? I så fald, hvordan (og hvem) klarer vi så det? Kan han magte, at middagsluren bliver rykket fordi der desværre ligger et læge/tandlæge/whatever besøg, en halv time før han normalt vågner, for ddet var eneste ledige tid, osv. osv.

Det er peanuts ifht. glæderne ved at have et barn, men nogle gange synes jeg det er forfærdelig svært!  

Anmeld

11. september 2012

Mor til Ella

Allerførst: At være mor er det STØRSTE der findes!!!! Uden sammenligning.

Men men men..... Det kan sku osse være hårdt, og der er mange ting man er nødt til at fravælge eller i hvert fald skære ned på. Fks. byture, shopping med veninderne, cafebesøg osv osv osv

Hvad synes i er det "værste" ved at være mor. Og skriv nu ikke at det er lutter idyl, roser og lagkage, for det passer ikke

1. at det er svært at tage en spontan beslutning

2. de fysiske og psykiske ændringer der sker med en.

3. Hokus pokus mig i fokus, er i den grad et overstået kapitel

4. danske film søndag på sofaen

5. ALLE bekymringerne

Men hvor er det dog det hele værd

Det værste er næsten den konstante dårlige samvittighed over for min hund, hun får stadig de samme gåture men klap og kæl er noget mere halv hjertet, stakkels Kessler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.