Det "værste" ved at være mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.940 visninger
85 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Faith

Allerførst: At være mor er det STØRSTE der findes!!!! Uden sammenligning.

Men men men..... Det kan sku osse være hårdt, og der er mange ting man er nødt til at fravælge eller i hvert fald skære ned på. Fks. byture, shopping med veninderne, cafebesøg osv osv osv

Hvad synes i er det "værste" ved at være mor. Og skriv nu ikke at det er lutter idyl, roser og lagkage, for det passer ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Bassemor<3

for mig, er det værste at man ALDRIG kan koble 100% af. Man har ALTID i tankerne hvor en børn er, hvordan de har det, hvad de laver osv.

Men sådan er det jo at være mor

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Det værste ved at være mor:

• Den frygtelig dårlige samvittighed der kan hænge som en TUNG sky over hovede på en...

• ALT det ANSVAR! At man ikke bare liiiiiige KAN gøre som man vil og være SKIDE egocentreret! Man prioterer jo altid sit barn...

Anmeld

11. september 2012

Laulund87

At man ikke kan være impulsiv på samme måde og man er låst fast hjemme hver aften

Inden vi fik Maria var vi rigtig meget hjemmefra og spiste ude hos venner osv. Vi fik bare den idé at besøge nogen om aftenen, flere gange om ugen. Det kan jeg godt savne Især fordi Maria kom i seng kl 18 indtil hun var 2 år. Så var der ikke tid til at tage nogle steder inden sengetid.

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Bassemor<3 skriver:

for mig, er det værste at man ALDRIG kan koble 100% af. Man har ALTID i tankerne hvor en børn er, hvordan de har det, hvad de laver osv.

Anmeld

11. september 2012

Muhmi

Det der kan irritere mig en gang imellem ved at have været blevet mor er at jeg ikke har så meget "mig-tid" jeg kan ikke bare tage ud og shoppe eller blive længere tid væk hvis jeg er sammen med godt selskab, for Silas skal senest hentes klokken 16.30 og ja, det kan godt være lidt træls en gang imellem... Men jeg har vænnet mig til det efterhånden og så giver han mig jo bare så meget mere end hvad en shoppetur nogensinde ville give mig

Lidt rosenrødt, men synes nu det er dejligt at være blevet forældre, selvom det er hårdt til tider

Anmeld

11. september 2012

Muhmi

Dobbelt

Anmeld

11. september 2012

Mother-love

Jeg synes det væreste ved at være mor er når ens barn er sygt og man intet kan gøre. Og man får minimal af søvn og barnet græder hele tiden.
Det med byture shopping har endnu ikke genert mig. Men disse ting gjorde jeg heller ikke voldsomt meget før jeg blev mor.

Men ellers ville jeg faktisk sige at jeg ikke har ret meget negativt at sige. Self kan det cære mega hårdt og man får prøvet sine grænser af. Men når barnet smiler til en glemmer man hvor dårlig dagen evt har kunnet være.

Anmeld

11. september 2012

Faith

Bassemor<3 skriver:

Jep det er jeg enig med dig i

Anmeld

11. september 2012

Muhmi

michelledam skriver:

Jeg synes det væreste ved at være mor er når ens barn er sygt og man intet kan gøre. Og man får minimal af søvn og barnet græder hele tiden.
Det med byture shopping har endnu ikke genert mig. Men disse ting gjorde jeg heller ikke voldsomt meget før jeg blev mor.

Men ellers ville jeg faktisk sige at jeg ikke har ret meget negativt at sige. Self kan det cære mega hårdt og man får prøvet sine grænser af. Men når barnet smiler til en glemmer man hvor dårlig dagen evt har kunnet være.

Enig! Det er bare så hårdt og træls!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.