StineW79 skriver:
Syntes bekymringer om, om ens barn evt er syg og ka fejle noget alvorligt, uden at man ka gøre noget, er det værste! Thea har lige fået tjekket nogle hævet lymfer på halsen igen, fordi de var vokset. At man bare ka ligge søvnløs af frygt for at lægen måske ku finde på at sige at hun var syg.
Gik i seng i går, med tanken om at det nu ku være sidste dag, med et sundt og raskt barn, og havde helt ondt i hjertet.
I dag er hun blevet tjekket, lægen siger hun er sund og rask. Stenen er lettet fra mit hjerte! Men tror at frygten for at miste mine børn, bare er det værste i hele verden, så det er det VÆRSTE ved at få børn!! Vh stine
Åh hvor jeg kender det!
Min søn har hul i hjertet og vi var til kontrolskanning med ham i går. Hullet var ikke blevet mindre men heller ikke større. Desværre fandt de endnu et hul
.
Det er ikke noget de vil operere mens han er så lille. De har alt for lidt erfaring med at lappe huller der sidder der hvor hans gør.
Det er ikke noget der som sådan er farligt for ham, og så længe han virker sund og rask skal der ikke gøres noget.
Men for fanden hvor tankerne rumsterer!
. Tænk hvis lægerne tager fejl og han falder om i morgen. Tænk hvis de har overset noget.
Så kan i den grad følge dine bekymringer. Godt din datter er sund og rask!

Anmeld