Det "værste" ved at være mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

B&J

1. når han skal afleveres et nyt sted fordi vi ved hvordan han bliver og hvor ked af det han bliver og man føler man svigter ham og ens hjerte bløder bare så

2. eller hvis man er syg han er syg og man endelig bare ønsker at sove bare en time og man ikke kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

_-Kathrine-_

At man ikke "bare" kan ligge i sin seng og snorke til langt ud på eftermiddagen, så man kunne før... Dét savner jeg - men ville for alt i verden ikke bytte det ud med vores søn
Man får sgu noget ud af weekenderne nu, når man står tidligt op... Så win-win

Anmeld

11. september 2012

-Sigrid-

Når de har mareridt! :O

Eller når jeg er i skole, og jeg til tider tjekker mobil hvert halve minut fordi man altid tænker på sit barn - bevist eller underbevist :/

Anmeld

11. september 2012

Ciss

For mig er det det enorme ansvar og den stadige nervøsitet for "gør jeg det nu godt nok", og den dårlige samvittighed, når jeg oplever ikke at gøre tingene, så de lever op til mine egne ønsker og ideer om, hvad der er bedst for mine børn.

Anmeld

11. september 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
_-Kathrine-_ skriver:

At man ikke "bare" kan ligge i sin seng og snorke til langt ud på eftermiddagen, så man kunne før... Dét savner jeg - men ville for alt i verden ikke bytte det ud med vores søn
Man får sgu noget ud af weekenderne nu, når man står tidligt op... Så win-win

Den er jeg med på  Jeg ELSKER at sove længe men det er der ikke noget der hedder mere. Men sådan er det jo 

Anmeld

11. september 2012

Kloster

Det allerværste ved at være mor, er den EVIGE dårlige samvittighed!!

Har jeg gjort det godt nok, gør jeg det godt nok, kunne jeg have gjort det anderledes, ja det kunne jeg, nu fik jeg det ikke gjort, nu fik jeg ikke sagt det, nu fik jeg det gjort ell sagt på en dårlig ell træls måde, vil klart gøre det anderledes næste gang, kan ikke slå nok til, lytter ikke nok, taler ikke nok med børnene, er der ikke nok, giver dem ikke nok værdier, giver jeg de rigtige værdier osv osv OSV!!!!!!!!!!!!!!

Kloster - moar til Rasmus 14, Nicolaj 13 og Mads 8 år

Anmeld

11. september 2012

Faith

MorDk skriver:

Det værste ved at være mor:

• Den frygtelig dårlige samvittighed der kan hænge som en TUNG sky over hovede på en...

• ALT det ANSVAR! At man ikke bare liiiiiige KAN gøre som man vil og være SKIDE egocentreret! Man prioterer jo altid sit barn...

Åh ja den dårlige samvittighed!

Jeg lider af kronisk dårlig samvittighed overfor mine børn.

Har lige fået lille Jonathan og vi har anskaffet en kravlegård til ham. Så kan han ligge der hvis der er ting der skal ordnes. MEN jeg hader det! Får så mega dårlig samvittighed over at efterlade ham der. Altså jeg kan jo høre han ligger og hygger sig og slår til legetøjet og han ligger der aldrig når han er ked af det. Men jeg føler jeg svigter ham på det groveste! Har lavet en regel om at musikuroen højest må spille 2 melodier (ca 15 min), så skal han tages op.

Anmeld

11. september 2012

TeamRocket

Jeg synes det værste er alle bekymringerne. Aldrig i mit liv har jeg bekymret mig så meget som efter jeg blev mor.

Anmeld

11. september 2012

Faith

Kloster skriver:

Har jeg gjort det godt nok, gør jeg det godt nok, kunne jeg have gjort det anderledes, ja det kunne jeg, nu fik jeg det ikke gjort, nu fik jeg ikke sagt det, nu fik jeg det gjort ell sagt på en dårlig ell træls måde, vil klart gøre det anderledes næste gang, kan ikke slå nok til, lytter ikke nok, taler ikke nok med børnene, er der ikke nok, giver dem ikke nok værdier, giver jeg de rigtige værdier osv osv OSV!!!!!!!!!!!!!!

Enig enig enig!

Anmeld

11. september 2012

Ciss

Kloster skriver:

Helt enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.