LSM skriver:
Jeg tøver ikke med nr 2, tænker nemlig man da ikke er så uheldig at få et kolik barn 2 gange :p men man kan jo selvfølgelig aldrig vide.
Det er nemlig ekstremt hårdt, her hjælper det faktisk rigtig godt med cyklen med benene, men altså det er jo stadig slemt, det bliver bare lidt bedre. 
Åh den amning, ville være så med at skulle droppe den, det kører heldigvis okay indtil videre, dog kan han godt blive lidt utilfreds i slutningen af et måltid hvor mælken ikke løber så hurtigt, men det fungere endnu og forhåbentlig resten af tiden ud.
Var det ikke hårdt for dig at skulle "overgive" dig og give flaske?
Ved selvfølgelig godt man vil gøre det bedste for sin lille guldklump, og hvis det er det der skal til er det det man må gøre.
Men derfor kan man jo godt føle det lidt som nederlag som mor, det tror jeg hvertfald jeg ville gøre 
Det er nemlig rigtig hårdt at se sin lille guldklump på den måde
Jeg ammer hver 2. time så ikke han bliver for sulten, så er det bare lidt mindre måltider end hvis jeg ammede hver 3-4 time
Bøvse pauser holder vi masser af, han er dog ikke så vild med dem og kan godt blivr hysterisk :p
Ja en lille periode af et helt liv det har du ret i, tror jeg skal sige det til mig selv noget oftere 
Kæresten og jeg har også snakket om når det engang går over, ja så er andét bøvl der kan komme med sådan en lille en sikkert bare småting, tror man bliver stærk som forældre når det først er overstået 
Synes jeg er ved at komme ovenpå og ved at være klar til nr. 2. Men kun fordi jeg altid har ønsket flere børn end et. Og ja, kan være jeg bare skal tænke som dig, man kan da umuligt få et kolikbarn igen. Næste gang bliver det et dejlig roligt barn der altid er tilfreds
Jo, det var et virkelig svært valg at stoppe amningen. Jeg havde mælk nok, så det føltes så fjollet, men han ammede altid kun i 2-5 min add gangen, pga. at det første tynde mælk er nemmest at få ud og så begyndte han ellers at græde og forsøge at sutte-forfærdeligt. Han tog ikke længere på og vi fik sundhedsplejersken til at komme på besøg og iagttage amningen. Hun syntes det var synd for os begge (han fik også mad op til 17 gange i døgnet tilsidst) Så med tungt hjerte valgte vi flasken. Kan faktisk stadig blive lidt trist over det, især hvis han lægger sig ind til mit bryst.
Håber på vellykket amning hvis vi får en toer
Anmeld