Til jer der har haft børn med mavekneb/kolik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

4xGreve

LSM skriver:

Okay, han må da være en travl mand så, der må da være mange der gør sig glæde af at kunne få gjort noget gratis, for al anden behandling mod kolik er jo ikke ligefrem billig og så er der jo ingen garanti for det virker.
Selv har vi brugt lige under 2000 på kiroprakter behandlinger uden nogen effekt desværre

Ja an kan hurtigt bruge mange penge i sin desprate søgende..

Tror faktisk ikke der er så mange der ved han tilbyder det?

Hvad med zoneterpi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

M!

Gør dig selv og din søn den tjeneste, at LADE VÆR med at give ham lactulose!!

Det gir de små pus ondt og luft i maven!  

Hvis du skal snakke med din SP om noget, så spørg efter Movicol - det er 1000 gange bedre, for maven og tarmen!

Anmeld

2. september 2012

baby012

LSM skriver:

Dejligt at høre, han taget meget fint på er faktisk sprunget 2 kurver fra han blev født en tyk lille dreng jeg har mig

Det var da dejligt (: så er det sikkert ikke din mælk.. Bare bid tænderne sammen, det er det hele værd bagefter (: 

Anmeld

3. september 2012

LSM

4xGreve skriver:

Ja an kan hurtigt bruge mange penge i sin desprate søgende..

Tror faktisk ikke der er så mange der ved han tilbyder det?

Hvad med zoneterpi?

Okay så det er ikke lige noget han reklamere med?

Jamen det er hvor der bliver trykket på forskellige Zoner under fødderne som kan gå ind og have virkning på vores organer.
Sådan noget alternativ behandling, men det har vidst hjulpet rigtig rigtig mange også børn med kolik

Anmeld

3. september 2012

LSM

Lahn11 skriver:

Det var da dejligt (: så er det sikkert ikke din mælk.. Bare bid tænderne sammen, det er det hele værd bagefter (: 

Ja det må jeg gøre
Det bliver bare så dejligt når det endelig er overstået, men ja skal nu nok komme igennem det

What doesn't kill you, makes you stronger

Anmeld

3. september 2012

baby012

LSM skriver:

Ja det må jeg gøre
Det bliver bare så dejligt når det endelig er overstået, men ja skal nu nok komme igennem det

What doesn't kill you, makes you stronger

Præcis

Anmeld

3. september 2012

4xGreve

LSM skriver:

Okay så det er ikke lige noget han reklamere med?

Jamen det er hvor der bliver trykket på forskellige Zoner under fødderne som kan gå ind og have virkning på vores organer.
Sådan noget alternativ behandling, men det har vidst hjulpet rigtig rigtig mange også børn med kolik

hehe ved skam godt hvad zone terpi er det var bare et evt. forslag

jo han har haft det i avisen mm. men det er jo ikke noget han kan blive ved med, men jeg sender ihvertfald beskeden vider om ham

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

VOres søn havde kolik , havde han ca 3 måneder af hans første leve tid .
Vi prøvede os alt , først laktolose på anbefaling fra læge og sygehus . Vi var indlagt med ham ,

Først da min mor læste om movicol og gav det i stedet plus afhandlinger hos kiropraktor begyndte det at gå den anden vej ..
Og desuden så stoppede jeg med at amme andet end hver 3 time . Han blev dog flaske barn da min mælk stoppede helt da det var Så hårdt ..

Anmeld

3. september 2012

LSM

4xGreve skriver:

hehe ved skam godt hvad zone terpi er det var bare et evt. forslag

jo han har haft det i avisen mm. men det er jo ikke noget han kan blive ved med, men jeg sender ihvertfald beskeden vider om ham

haha troede du skrev hvad er zoneterapi :p
Kunne heller ikke lige forstå hvorfor du ikke vidste hvad det er

Anmeld

3. september 2012

4xGreve

LSM skriver:

haha troede du skrev hvad er zoneterapi :p
Kunne heller ikke lige forstå hvorfor du ikke vidste hvad det er

Hehe okay men tak for forklaringen  men i min søgen efter alternative behandling mod mine ungerne kolik var dette et enme der var oppe at vende så havde skam sat mig ind i det men må indrømme vi fik det aldrig prøvet da vi havde denne mulighed at benytte ham der gjorde det gratis og med en god effekt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.