Til jer der har haft børn med mavekneb/kolik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

LSM

Storms-Mor skriver:

Vores søn havde det i ca halv anden mdr til to. Det stoppet efter vi kom til zoneterpi !

Jeg må da vidst afsted til den zoneterapeut..
hvor lang tid efter i startede behandlingen gik det over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

LSM

StineW79 skriver:

Ja det var virkelig som at få et helt andet barn. Her kom det bare lige pludseligt, så det var noget af et "chok" og hun var godt nok billig til salg nogle gange! 

Håber at i finder noget der virker!! Vh stine

Tak skal du have
idag er det præcis 4 uger siden det startede, og er på de dårlige dage ved at gå ud af mit gode skind, det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg kan finde på at græde over det indimellem når det simpelthen har været for slemt.

Derfor håber jeg sådan at kunne finde noget der hjælper for synes der er lang tid til han er 3 måneder hvor det siges at gå over.

Må have ringet til den zoneterapeut i morgen

Anmeld

2. september 2012

LSM

morethanperfect skriver:

Oscars varede ca 3 mdr.. 

Puha

prøvede i nogen form for behandlinger?
og hvornår startede det for jeres lille Oscar?

Anmeld

2. september 2012

Moar2011

LSM skriver:

Jeg må da vidst afsted til den zoneterapeut..
hvor lang tid efter i startede behandlingen gik det over?

1gang var det som at få en ny dreng med hjem - hun ku mærke storm havde noget på tarmene.

2gang vendte det tilbage.

3gang jordens nemmeste og glad dreng

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LSM skriver:

Tak skal du have
idag er det præcis 4 uger siden det startede, og er på de dårlige dage ved at gå ud af mit gode skind, det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg kan finde på at græde over det indimellem når det simpelthen har været for slemt.

Derfor håber jeg sådan at kunne finde noget der hjælper for synes der er lang tid til han er 3 måneder hvor det siges at gå over.

Må have ringet til den zoneterapeut i morgen

Jeg plejde at sørge for at thea var spist af, når kærsten kom hjem fra arbejde. Så ku jeg nemlig smutte 2-3 timer. Ku finde på at tage en tur i Bilka, og bare gå rundt og nyde stilheden. Så ringede kærsten efter mig, når hun sku spise igen. Man bliver sådan lidt skør i hovedet! Heldigvis sov hun godt om natten, så det hjalp da lidt på det. Vh stine

Anmeld

2. september 2012

LSM

Storms-Mor skriver:

1gang var det som at få en ny dreng med hjem - hun ku mærke storm havde noget på tarmene.

2gang vendte det tilbage.

3gang jordens nemmeste og glad dreng

Okay, hvor dejligt, det lyder til at rigtig rigtig mange har góde erfaringer med zoneterapi

Håber det kan hjælpe min lille søn så jeg kan få den dejlige nemme dreng tilbage som han var de første 1½ uge af sit liv

Anmeld

2. september 2012

Pinkrose

LSM skriver:

Ja hvor længe varede det?
Hos hos har det indtil videre varet i 4 uger, og synes godt nok det er hårdt. Håber hver evig eneste dag at det er ved at være ovre.
Men desværre synes jeg, at det er blevet værre her den sidste uge.
Min lille søn græder og græder, når han er vågen, ja skriger så han næsten ikke kan få luft og ryster nogen gange i hele kroppen, puha det er slet ikke til at holde ud, at se sin lille guldklump på den måde.

Så vil hører jer der har haft "kolik" børn, hvornår startede det og hvornår sluttede det?

Det varede i 6 mdr. Og efter vi fik rykket hende rygled på plads stoppede det lidt efter lidt

Anmeld

2. september 2012

LSM

StineW79 skriver:

Jeg plejde at sørge for at thea var spist af, når kærsten kom hjem fra arbejde. Så ku jeg nemlig smutte 2-3 timer. Ku finde på at tage en tur i Bilka, og bare gå rundt og nyde stilheden. Så ringede kærsten efter mig, når hun sku spise igen. Man bliver sådan lidt skør i hovedet! Heldigvis sov hun godt om natten, så det hjalp da lidt på det. Vh stine

Nogle dage siger jeg også til kæreste at det er mig der tager op og handler for lige at få et lille afbræk

Vores lille Benjamin sover for det meste også okay om natten, men vil sommetider gerne lige være vågen 2 timer
Heldigvis uden særlig meget gråd og skrigeri der om natten

Anmeld

2. september 2012

Rebecca55

Alle vores 3 havde kolik i ca.4 mdr. De startede med at skrige og jeg mener skrige fra ca. kl. 16 til hen på morgenen ved 6-7 tiden. Vi prøved med zoneterapi, heksedokter(Alternativ behandler), massage osv. De fik også movicol(afførinsmiddel), da de havde svært ved selv at komme af med bumelum. Sebastian får stadigvæk movicol og de er i dag 15. mdr. En sansegynge fik vi hængt op inde i soveværelset og det kunne tage det værste gråd for en periode. Eller at gå med dem i armene og slynge/gynge dem. Vi cyklede også meget med deres ben, for at sætte mere gang i maven.

Håber det snart er ovre hos jer.  

Anmeld

2. september 2012

LSM

Denisep skriver:

Det varede i 6 mdr. Og efter vi fik rykket hende rygled på plads stoppede det lidt efter lidt

Åh ha 6 mdr lyder ikke særlig godt i mine øre
Det må have været hårdt for jer.

det ikke varer så længe for vores lille Benjamin

Var i så til kiropraktor ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.