Roselil skriver:
Puha, stakkels jer! Husker det kun alt for godt selv. Faktisk derfor jeg tøver med nr. 2
Elias havde kolik til 4 mdrs. alderen. Nogle dage værre end andre. Jeg måtte opgive amningen da han var 3 mdr. fordi han simpelthen ikke kunne koncentrere sig om at suge da han græd så meget. Han fik så flaske da han ikke skulle bruge så mange kræfter på at få mælken ud. Så kunne han græde og drikke samtidig
Det er så hårdt og forfærdeligt at se sit barn have smerter.
Kan kun give dig de sædvanlige råd. Masser af cyklen med benene og trække benene op og ind mod maven så evt. luft presses ud. (vi opdagede efter nogle mdr. at det hjalp da vi turde gøre øvelserne lidt mere voldsomt end vi havde gjort tidligere) Ikke for store måltider og husk at få bøvset af. Varmt bad og især en tændt hårtørrer var det mest effektive. Ellers ville han gynges meget hurtigt op og ned, her hjalp det da vi fik en slyngevugge. Zoneterapi (her hjalp det desværre kun de dage han blev behandlet, så sov han altid så godt.)
Held og lykke og husk, det går over, det er en lille periode ud af et helt liv og bageftervil du være over, at du klarede det
Jeg tøver ikke med nr 2, tænker nemlig man da ikke er så uheldig at få et kolik barn 2 gange :p men man kan jo selvfølgelig aldrig vide.
Det er nemlig ekstremt hårdt, her hjælper det faktisk rigtig godt med cyklen med benene, men altså det er jo stadig slemt, det bliver bare lidt bedre.

Åh den amning, ville være så med at skulle droppe den, det kører heldigvis okay indtil videre, dog kan han godt blive lidt utilfreds i slutningen af et måltid hvor mælken ikke løber så hurtigt, men det fungere endnu og forhåbentlig resten af tiden ud.
Var det ikke hårdt for dig at skulle "overgive" dig og give flaske?
Ved selvfølgelig godt man vil gøre det bedste for sin lille guldklump, og hvis det er det der skal til er det det man må gøre.
Men derfor kan man jo godt føle det lidt som nederlag som mor, det tror jeg hvertfald jeg ville gøre

Det er nemlig rigtig hårdt at se sin lille guldklump på den måde
Jeg ammer hver 2. time så ikke han bliver for sulten, så er det bare lidt mindre måltider end hvis jeg ammede hver 3-4 time
Bøvse pauser holder vi masser af, han er dog ikke så vild med dem og kan godt blivr hysterisk :p
Ja en lille periode af et helt liv det har du ret i, tror jeg skal sige det til mig selv noget oftere

Kæresten og jeg har også snakket om når det engang går over, ja så er andét bøvl der kan komme med sådan en lille en sikkert bare småting, tror man bliver stærk som forældre når det først er overstået