Til jer der har haft børn med mavekneb/kolik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

LSM

4xGreve skriver:

Hehe okay men tak for forklaringen  men i min søgen efter alternative behandling mod mine ungerne kolik var dette et enme der var oppe at vende så havde skam sat mig ind i det men må indrømme vi fik det aldrig prøvet da vi havde denne mulighed at benytte ham der gjorde det gratis og med en god effekt...

Ved du om han stadig gør det, for så kunne det da være jeg skulle prøve at kontakte ham, var det Ans du sagde han holdte til?
Du kan evt sende en pb med hans oplysninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

4xGreve

LSM skriver:

Ved du om han stadig gør det, for så kunne det da være jeg skulle prøve at kontakte ham, var det Ans du sagde han holdte til?

ja det gør han for var der for blot et par måneder siden og ved det hurtigt har tid.. ved ikke hvor fra du kommer men det kan være nødvendigt med op til 5 besøg

Anmeld

3. september 2012

4xGreve

LSM skriver:

Her er hans nummer ring evt. og få en snak med ham

Klinikken Ans: 86190600

Anmeld

4. september 2012

LSM

4xGreve skriver:

ja det gør han for var der for blot et par måneder siden og ved det hurtigt har tid.. ved ikke hvor fra du kommer men det kan være nødvendigt med op til 5 besøg

tak skal du have er fra århus så det er ikke så slemt igen og tak for nummeret

Anmeld

4. september 2012

babymus77

4xGreve skriver:

Her er hans nummer ring evt. og få en snak med ham

Klinikken Ans: 86190600

Jeg har læst om dem i et dame blad!!! Og det var i forhold til astma børn, men også kolik;-) 

Anmeld

4. september 2012

4xGreve

babymus77 skriver:

Jeg har læst om dem i et dame blad!!! Og det var i forhold til astma børn, men også kolik;-) 

En positiv atikel eller?

Anmeld

4. september 2012

babymus77

4xGreve skriver:

En positiv atikel eller?

Det var en der havde brugt dem til astma!! Gode resultater!! 

Anmeld

4. september 2012

Kamulla

Puha 3mdr her... og min mave kan stadig slå knuder ved tanken.. fandt ud af at Noah ikke kunne tåle alm MME (allergiker) så hver gang han fik mad blev det jo endnu værre.. han sov max 30 min om dagen, resten af tiden skreg han... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.