Hvis et andet barn slår dit barn i børnehaven.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Levi&LilysMor

Missq4 skriver:

sådan har jeg jo også fået det og min den mindste har lært det fra start da jeg ikke ønsker at han skal ha de klø som den store desværre har fået det er bare synd at nogen børn/forælder skal lære det på den hårde måde for det er på ingen måde sjov at få et grædene barn hjem det har fået tæsk og har lært at de ikke må slå igen men jeg har selv været der og ville heller ikke ha at mne skulle slå men man bliver kloger når det er ens barn det går ud over

Ja det tror jeg også man bliver Man vil da ikke have ens lille komme hjem gul og lilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Levi&LilysMor

Missq4 skriver:

sådan har jeg jo også fået det og min den mindste har lært det fra start da jeg ikke ønsker at han skal ha de klø som den store desværre har fået det er bare synd at nogen børn/forælder skal lære det på den hårde måde for det er på ingen måde sjov at få et grædene barn hjem det har fået tæsk og har lært at de ikke må slå igen men jeg har selv været der og ville heller ikke ha at mne skulle slå men man bliver kloger når det er ens barn det går ud over

Ja det tror jeg også man bliver Man vil da ikke have ens lille komme hjem gul og lilla 

Anmeld

6. august 2012

Missq4

LevisMor skriver:

nej det er vist de færset der vil det

Anmeld

6. august 2012

aya-zia

michelledam skriver:

Ja det gjorde mig og mine søskende også. Og jeg synes det er helt okay, for slår man så må man forvente at der kommer en igen. For det med bare at gå til en voksen er virkelig sjældent det hjælper. Men hvis dem der slår får en igen så er det jo sjældent at de slår det barn igen.

da min den yngste startede i børnehave var der en dreng som smækkede hende en den aller første dag... hun vente sig bare rundt og slog igen... siden har drengen ALDRIG slået hende og de er mega gode venner...

min datter er også den eneste i børnehaven som har pandet ham en alle andre børn er bange for ham fordi han er en tyran..

men min datter og ham er uadskillige... og slår han en mens hun ser det ja så får han en på hovedet af hende... og så siger han undskyld og de leger vider

Anmeld

6. august 2012

Muhmi

Kongmulle skriver:

Jeg har altid lært mine børn at man skal gå til en voksen, indtil min søn på 12 år kom hjem og havde fået så mange tæsk at hans telefon der lå INDENI tasken var knust Der lærte jeg ham at smaske den dreng en hvis han nogensinde slog ham igen, og det håber jeg han gør, HVIS drengen slår ham igen. Mine børn skal ikke være ofre for andres møgunger der opfører sig som det passer dem, præcis som jeg heller aldrig ville finde mig i at nogen slog mig, jeg ville hamre dem én på lampen.

Anmeld

6. august 2012

FrkZier

Så barnet skal bare lade det andet barn slå løs og vente på at en pædagog kommer forbi?

Ja det synes jeg faktisk! - men man kan jo lære barnet så at selv at løbe ind til en Pædago..

Anmeld

6. august 2012

MorAnna.

Jeg lærte mine børn, at man skulle gå til en voksen og ikke slå igen, indtil min ene søn blev mobbet(ONKC). De børn der er kommet til efterfølgende har fået at vide, at man ikke må slå, men at det kan blive nødvendigt. Ingen af dem har slået nogen, uden der har været en meget god grund til det.

Anmeld

6. august 2012

Betina_fra_Als

michelledam skriver:

Jeg vil lære isabella at slå igen ligesom jeg har lært det af mine forældre for jeg tror på det har meget at gøre med at man ikke bliver mobbet. Self skal hun ikke slå først men er der en anden der slår så forsvarer man sig selv. Det er min holdning. nok også en holdning jeg vilfå huk for herinde. Men det er jeg godt nok ligeglad med.

Jeg er helt enig i din holdning.

Jeg har også sagt til mine børn, bliver de slået, så bare smæk igen, det kan sætte andre i respekt.

Jeg finder mig ikke i noget, og det skal mine børn hellere ikke. De skal kunne forsvare sig.

Anmeld

6. august 2012

ONKC

aya-zia skriver:

da min den yngste startede i børnehave var der en dreng som smækkede hende en den aller første dag... hun vente sig bare rundt og slog igen... siden har drengen ALDRIG slået hende og de er mega gode venner...

min datter er også den eneste i børnehaven som har pandet ham en alle andre børn er bange for ham fordi han er en tyran..

men min datter og ham er uadskillige... og slår han en mens hun ser det ja så får han en på hovedet af hende... og så siger han undskyld og de leger vider

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kvinde2900 skriver:

Det er da altid bedre at snakke sig ud af problemerne! Ingen tvivl om det. Men det er da ikke altid det er muligt. Det er jo ikke alle børn, der respektere at der bliver sagt stop.

men kan barnet ikke bare gå væk. Det vil jo altid være en pædagog i nærheden han kan løbe hen til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.