Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bliver da snart helt nervøs for at min dreng snart skal i BH Gad vide, om man skal spørge BH om de har en voldspolitik? (Ironi kan forekomme...)
Da jeg boede i USA, var der en pre-school tæt ved os, der lærte børnene selvforsvar. Først troede jeg det var en joke, men det kan være det er næste skridt i Danmark. Ud med talepædagogerne, ind med B.S. Christiansen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotchen skriver: Jeg bliver da snart helt nervøs for at min dreng snart skal i BH Gad vide, om man skal spørge BH om de har en voldspolitik? (Ironi kan forekomme...) Da jeg boede i USA, var der en pre-school tæt ved os, der lærte børnene selvforsvar. Først troede jeg det var en joke, men det kan være det er næste skridt i Danmark. Ud med talepædagogerne, ind med B.S. Christiansen!
Ja jeg håber ikke det er sådan det udvikler sig!
Tror det er sjældnet at børn bliver GENNEMBANKET i en NORMAL børnehave...
Så tag du det roligt... *S*
MorDk skriver: Ja jeg håber ikke det er sådan det udvikler sig! Tror det er sjældnet at børn bliver GENNEMBANKET i en NORMAL børnehave... Så tag du det roligt... *S*
Tror nu alligevel jeg damper lige så stille af, hvis B.S. er med i velkomstkomiteen
lotchen skriver: Tror nu alligevel jeg damper lige så stille af, hvis B.S. er med i velkomstkomiteen
Vist en VOKSEN så meget som BED mit barn - var næste stop hos POLITIET, og melde denne person. Det er da noget af det sygeste jeg længde har hørt. Så er jeg da ligeglad med hvor hårdt et liv personen har/har haft - han/hun SKAL lige våge på at røre mit barn.
Nadia&Daniel skriver: Vist en VOKSEN så meget som BED mit barn - var næste stop hos POLITIET, og melde denne person. Det er da noget af det sygeste jeg længde har hørt. Så er jeg da ligeglad med hvor hårdt et liv personen har/har haft - han/hun SKAL lige våge på at røre mit barn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128