Jeg sys det virker som om mange herinde undervurderer lidt hvad nogle børn rent faktisk er i stand til!! Også i børnehaven!!!
De kan virkelig være barske ved hinanden...
Jeg har en dejlig veninde som var af samme mening som mange herinde.. Uanset hvad er barn gjorde ved hendes søn måtte han IKKE slå igen.. Han skulle finde en voksen og sige der til.. Det gjorde han også gang på gang når de to tyranner i børnehaven var efter ham!! Og de fik lige hurtigt at vide at de vel nok ku forstå de ikke måtte slå ham???? Øøøh nej tydeligvis ikke.. For så havde de nok ikke gjort det vel!? Så de blev ved og ved.. Og min veninde holdte stadig stramt på at han IKKE måtte slå igen...
Indtil en dag hvor det gik rigtig galt

de to drenge tyranner havde nu fået en 3 dreng med og de nærmest overfaldt hendes søn.. Og sparkede og bed ham.. Den ene dreng satte sig ovenpå hans hoved og min venindes dreng skreg og skreg på hjælp men ingen kom før det var for sent
To af drengene havde sat sig så hårdt ovenpå hans hoved at hele baghovedet blev knust

og han døde på vej til sygehuset..
Han døde fordi han jo IKKE måtte slå igen!!! Under ingen omstændigheder... Og min veninde satte hendes lid til pædagogerne..
Hvad var der mon sket hvis han første eller anden gang havde slået igen for fulde drøn??
Jaaaah det vides ikke.. Men det ikke at måtte slå igen endte med at koste ham livet
Så undervuder ikke børn.. De var 5 år gamle.. Og nej det har ikke været deres mening det skulle gå så galt selvfølgelig.. Men det kan man ikke rigtig bruge til så meget nu vel??
Så hendes datter har fået at vide at hun aldrig aldrig skal slå først og ikke drille og mobbe.. Men blir hun slået så skal hun slå igen med det samme!!!! Er det så forkert?? Skal hun også lære hende at hun IKKE må slå igen???
Og nej mine børn skal absolut heller ikke slå først og jeg blir tosset hvis de driller eller mobber.. Hvilket den store aldrig har gjort!! Men føler hun ikke hun har andre muligheder så slår hun tilbage...
Anmeld