prettybutterfly skriver:
Hej piger! Jeg ku altså godt bruge et godt råd hvis i har nogle at dele ud af!
Hvad søren stiller i andre up når ungerne ikke "gider" det de skal???
Fx vil min datter på godt 2½ for tiden ikke ha børstet tænder, eller have solcreme på - og forsøger at løbe skrigende væk og gemmer sig. (men det svinger lidt hvad det er hun ikke vil, og jeg ved jo også godt hun bare prøver grænser af, men det driver mig til vanvid nogle gange, når jeg ikke ved hvad jeg skal stille op). Jeg ender ofte enten med at forsøge at true lidt, "hvis ik du får børstet tænder får du ingen godnathistorie", eller nærmest holder hende fast mens hun bare skriger løs, hvilket jeg også syntes er en elendig løsning der gør os begge kede af det.
Jeg vil VIRKELIG gerne høre hvad i andre gør, for at få ungerne til at gøre det der skal gøres!
Er totalt taknemmelig hvis nogen ligger inde med et godt forslag!
Åh jeg er nok lidt hård og kontant

Med mindste manden har det hjulpet, at vi har snakket om karius & baktus spiser tænderne. Så nu går det nogenlunde.
Den ene af de store skreg som en stukken gris, snakkede med tandlægen om hvad vi skulle gøre. Der var kun en måde, vi måtte lægge ham på gulvet holde hans arme
, for tænderne skal børstet.
Hvis mindste manden er i lotte mpodsat humor, tar jeg ham og gør det der skal gøres f.eks tandbørstning. Dt er til hans eget bedste, lige ledes med solcreme ( bruger vi nu ikke så meget )
Så her snakker vi om det, virker det ikke. Jamen så bestemmer jeg / vi.
Anmeld