BABYPIGEnr4 skriver:
Det lyder godt med familie der hjælper ved sygdom. Vi har farmor i byen og mormor 20 min. herfra der kan passe ved sygdom - det er alletiders. Hvorfor har I valgt vuggestuen frem for dagpleje?
Venligst Helle
Vi er så heldige at Laura's farmor og farfar bor 5 min. fra vuggestuen (og 10 min. fra os) og faster bor 8 min. fra vuggestuen.
Vi valgte vuggestue, da både min mand (og svigerinde) og jeg har gået i vuggestue (Laura går i samme vuggestue som min mand og svigerinde gik i - og bliver faktisk passet af samme pædagog som også passede dem). Samt er glad for idéen om at der er flere end 3-4 børn omkring hende. Plus tiderne - det er en kl. 6-vuggestue (Laura kommer dog først omkring kl. 8-8.30, da jeg gør hjemme)
Nogle dage har jeg hende hjemme, men hun nyder at komme ud blandt børn, og det giver bare en anden oplevelse af dagen, end "bare" at være sammen med moar.
Har en veninde (som er ene om datteren) som har valgt DP, dette gjorde hun fordi, hun mente mente der var mindre sygdom, når der var mindre antal børn. Dette kan dog ikke bruges, da hendes datter har haft meget meget mere sygdom end Laura.
Anmeld