Pasning af den lille - hvor og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

bobbles

BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvem der skal passe jeres børn, når I slutter barsel.

Eller vælger I at forlænge orloven og hvorfor?

Hvem skal passe den lille når han/hun er syg?

Jeg har selv valgt at starte som dagplejemor og skal passe min egen + lille dreng og pige som ved opstart er 12-14 mdr. gamle. Jeg glæder mig meget.

Venligst Helle

Mor til Kaja på 9 mdr./dagplejemor

jeg starter job op igen efter endt barsel den 3 september, og min datter starter i vuggestue om 4 dage, og det er da selvfølgelig enten mig eller min kæreste der skal passe mit barn hvem ellers?

det er da vidst en meget normal opgave når man nu også har valgt at få børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

TeamRocket

Vidunderligeunger skriver:

bliver lige nødt til at spørge hvorfor du så ikke har børnene hjemme? Som minimum den lille? Nu I har muligheden økonomisk, for at du kan gå hjemme...

Fordi det ville være synd, her hvor vi bor må ude fra kommende ikke gå med i legestue osv, og jeg kender ingen med børn man kan smutte på biblioteket, svømmehal eller have playdates med, så mine børn ville ikke komme til at se jævnalderene. Og det ville jeg finde en kende egoistisk at ta fra dem.

Anmeld

29. juli 2012

Wimmie

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvem der skal passe jeres børn, når I slutter barsel.

Eller vælger I at forlænge orloven og hvorfor?

Hvem skal passe den lille når han/hun er syg?

Jeg har selv valgt at starte som dagplejemor og skal passe min egen + lille dreng og pige som ved opstart er 12-14 mdr. gamle. Jeg glæder mig meget.

Venligst Helle

Mor til Kaja på 9 mdr./dagplejemor

Jeg forlængede min barsel, men når den slutter til november skal hun i vuggestue 

Vi fandt en privat Vuggestue som vi var vilde med, og det virker som et super sted. Den er integreret hvilket jeg synes er en stor fordel 

Anmeld

29. juli 2012

Vidunderligeunger

TeamRocket skriver:

Fordi det ville være synd, her hvor vi bor må ude fra kommende ikke gå med i legestue osv, og jeg kender ingen med børn man kan smutte på biblioteket, svømmehal eller have playdates med, så mine børn ville ikke komme til at se jævnalderene. Og det ville jeg finde en kende egoistisk at ta fra dem.

okay, der er jeg ikke enig, men det er jo også helt fint at have hver sine holdninger

Anmeld

29. juli 2012

A&F

Jeg skal tilbage til mit studie til september, hvor jeg skal i praktik og derfor er væk 37 timer i ugen desværre. Planen er at manden passer hende de dage han ikke har uni, og ellers passer min mor hende de dage, hvor min mand også har uni ,

Anmeld

30. juli 2012

BABYPIGEnr4

Wimmie skriver:

Jeg forlængede min barsel, men når den slutter til november skal hun i vuggestue 

Vi fandt en privat Vuggestue som vi var vilde med, og det virker som et super sted. Den er integreret hvilket jeg synes er en stor fordel 

Ok hvor er det henne? Det lyder godt.

Jeg havde selv min næstyngste i en dejlig vuggestue for 13 år siden, men her i Frederikssund har de sparet mad og vikar ved sygdom væk.

Venligst Helle

Anmeld

30. juli 2012

BABYPIGEnr4

A&F skriver:

Jeg skal tilbage til mit studie til september, hvor jeg skal i praktik og derfor er væk 37 timer i ugen desværre. Planen er at manden passer hende de dage han ikke har uni, og ellers passer min mor hende de dage, hvor min mand også har uni ,

Det er hårdt at skulle aflevere det lille pus så mange timer, men dejligt at du har en god familie der ser efter den lille

Venligst Helle

Anmeld

30. juli 2012

BABYPIGEnr4

MLT skriver:

Min datter kom i vuggestue, da min barsel sluttede .. Når hun var syg, så blev jeg hjemme fra skole, ellers blev min mand hjemme fra arbejde.. Farfar har også haft hende en enkelt gang eller to

Min far passede også de tre første, når de var syge. Han er her desværre ikke mere Godt du har din endnu

Det er super at læse og have små børn. Det har jeg også selv gjort

Venligst Helle

Anmeld

30. juli 2012

BABYPIGEnr4

TeamRocket skriver:

Vores går i bh og dp- når de er syge bliver de hjemme hos mig, for jeg har nemlig taget et år fri som hjemmegående husmor så manden kan knokle igennem uden at skulle tænke på det praktiske

Hvor dejligt at have råd til det. Der er også nok at lave i en husholdning med småbørn

Venligst Helle

Anmeld

30. juli 2012

BABYPIGEnr4

Nattøs skriver:

Hun skal i dagpleje når hun bliver gammel nok :-)

Det lyder fornuftigt. Hvor gammel er hun og hvor længe har du barsel?

Venligst Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.