Engang forsøgte en som var en del af mit venneslæng, at tvinge mig til sex, både i ful doffentlighed, og til sidst ved et udendørs snigangreb, mens jeg var alene, på vej hjem. Han slog mig, mange gange, og hårdt, både offentlgit og ude, og forsøgte at hiove tøjet af mig, efter han havde smidt sine egne bukser....
Han fik ikke hvad han ville have, men han fik da mærket mig grundigt...
Det er så hvad det er....
Men det værste er, at da jeg fortalte min far det (under PRES) flere år senere, sad han og hans daværende kone, i fællesskab og skældte mig ud over det, og fortalte hvor skuffede de var over mig, og atd et jo også bare var fordi jeg gik klædt så udfordrende.....
Se det tilgiver jeg aldrig min far, selvom jeg godt ved han nok var mest vred på ham der var lede ved mig.... Og at det var for sent at gøre noget.....
Jeg kan aldrig tilgive min morfar, for at være et sygt ledt svin af en mand. Jeg ved han bankede min mormors hund ihjel engang (da jeg har været 3-5 år gammel vil jeg tro)... Og jeg var så bange for manden, at jeg faktisk en gang gik BAGLÆNS hele vejen ind, fra haven til stuen, for ikek atvende ham ryggen, fordi han var truende over for mig... Havde jeg vednt ham ryggen havde han overfaldet mig, og det tror jeg stadig på den dag idag... Jeg ville ønske at manden snart tog sig sammen og faldt død om (faldt og faldt er vidst så meget sagt, han er halvsidelammet og sidder i kørestol idag, han har fået som fortjent, tro mig).....
Har havde også løse hænder da min mor og mostre var børn, og han har især smadret min ene moster, for tid og evighed.
Jeg kan heller aldrig tilgive min far og min farmor for at have ødelagt min selvtillid, og ikke set mig som det forskræmte barn jeg var, men derimod ufortrødent fødede min angst og dårlige selvværd, og gør det fortsat, mens de fortæller resten af verden at de er ih og åh så hjælpsomme (hvilket de også er, men skælder mig ud mens de hjælper med whatever....)
Mange ting er gemt, men ikke glemt.... Jeg har ikke slået hånden af nogen som helst, nogen sinde....