Hvad er det værste, nogen nogensinde har budt dig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

wamse

Der er er flere ting, både min opvækst, som i den grad præger mit liv i dag, og de ting, som jeg blev udsat for i mit ægteskab.

Jeg tror mine forældre gjorde det bedste de kunne, det var bare ikke godt nok. Jeg har accepteret, at det var som det var, og føler ikke, at der er noget at tilgive.

Min eksmand har jeg på ingen måde tilgivet, og kommer heller aldrig til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

betski

Anjamichell skriver:

Hvad er det værste nogen har gjort eller sagt mod eller til dig??

Og kan du/har du tilgive/tilgivet det??

Uden tvivl utroskab Og jeg valgte at tilgive - men det er dermed ikke sagt at det er glemt.

Anmeld

19. juni 2012

Mathilde

Da min mors daværende kæreste tæskede hende og forsøgte at kvæle hende, mens jeg var ved siden af, 5 år gammel og troede min mor skulle dø fra mig uden jeg kunne gøre en skid 

Herefter flygtede vi til krisecenter - manden blev ikke straffet og SKØD OG DRÆBTE senere sin kæreste og ex-kæreste og derefter sig selv.

Det er det værste der er gjort mod mig, selvom det blev gjort mod min mor.

Anmeld

19. juni 2012

Mother-love

Hmm har nogle stykker. Men det der nok rammer mig mest trods en masse psykolog timer.
At min søster som 13 årig blev misbruger og tog alt opmærksomheden og kræfterne fra mine forældre så min lillebror og jeg stod meget alene.
Min far der ikke rigtig har været der i mit liv. Før nu. Trods det vi boede under samme tag hele min barndom.
Alle de løgne der var da mine forældre blev skilt for 4 år siden.

Min far er mere eller mindre tilgivet. Jeg er nogenlunde kommet videre så vi har et tæt forhold idag.

Min søster er skitzofren og vælter frem og tilbage i stof og hashmisbrug. Hun er aldrig tilgivet men snakker dog med hende engang imellem.

Min lillebror er lige blevet stillet diagnosen angst skitzofren, sygsommen gik i udbrud efter mine forældres skilsmisse hvor han bl.a. Forsøgte selvmord ved at skære sig over det meste af kroppen inkl. Ansigtet med en hobbykniv. Hans selvmordsforsøg har jeg hurtigt tilgivet da jeg vidste hvad han gik igennem på det tidspunkt.

Min mor der stak min kæreste og jeg i ryggen og fortalte løgnhistorier trods det hun havde boet ved os flere gange over måneder. Vi var tre voksne, to hunde og en kat i en to værelses lejlighed hvor hun ikke betalte en kr hverken til mad eller husleje. Vi har hjulpet hende ned at flytte 10 gange på 1,5 år.
Hun stak os i ryggen kort tid efter jeg var blevet gravid med isabella så hun var der ikke hele graviditeten og de første 7-8 mdr af isabellas liv.
Jeg har ikke helt tilgivet hende. Men kommet videre.

Det er nogle utrolig forfærdelige historier der er herinde. Lige en til alle herinde. Håber i alle kommer videre eller får lagt så meget bag jer sommuligt

Anmeld

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lise skriver:

Jeg kan ikke komme i tanke om noget..

Jeg må have levet et ret beskyttet liv!

Samme her

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

HeidiØ skriver:

Jah, det er ærgeligt den slags mennesker findes, men sådan er det nu engang. Har jo også haft det på tæt hånd med min søster desværre.

det er jeg ked af at høre, især når jeg føler jeg kender jer begge to på en måde..kram

Anmeld

19. juni 2012

-Sigrid-

Min far har stukket mig en lusing et par gange, og er blevet mobbet, men jeg har vist levet ret bestykket. Min far er tilgivet og er meget tæt med ham nu, idioterne er ikke..

Som sagt har jeg vist også været ret beskyttet

Anmeld

19. juni 2012

Clisolka

Anjamichell skriver:

Hvad er det værste nogen har gjort eller sagt mod eller til dig??

Og kan du/har du tilgive/tilgivet det??

Uha det værste = utroskab og vold i samme forhold. Jeg kommer aldrig til at tilgive tøsedrengen 

Anmeld

19. juni 2012

tinasmor

KM78 skriver:

Jeg har aldrig glemt...

Pædagogerne der tvang høreapparaterne i mig, selv om jeg ikke ville.

Børn jeg ikke forstod fordi de gjorde nar af mit sprog.

Familiemedlemmerne der kaldte tegnsprog for "abesprog".

Lærerne der bad mig om at sidde på hænderne så jeg ikke kunne udtrykke mig på det sprog jeg kunne bedst.

Hundredevis af timer sammen med en talepædagog, hvor vi stirrer ind i spejlet og jeg prøver at udtale ordene korrekt og jeg hele tiden skal se på et frusterende ansigt hvis jeg udtalte forkert.

De mange ensomme timer i børnehaven og fritidshjemmet.

Men jeg har tilgivet dem, for idag..

Er jeg fri, stærk, selvstændig, stolt af mit sprog, som er tegnsprog og STOR fortaler af tosproget undervisning.

Anmeld

19. juni 2012

tinasmor

Laulund87 skriver:

Bedste veninde gennem 10 år som pludselig ændrede sig fordi hun kom i dårligt selvskab. Hun begyndte at chikanere mig på sms med ukendt nummer og havde aldrig drømt om at det var hende. Var mildest talt chokeret da jeg fandt ud af det.

Det er helt vildt sådan noget. Jeg læste en artikel i et blad forleden om en pige i starten af tyverne der blev chikaneret på sms og mail med de mest forfærdelige ting efter et halvt år kunne hun næsten ikke mere. Hendes søde kæreste og familie støttede hende, men de trusler hun fik konstant gjorde at hun trak fra sig alt (da hun ikke vidste hvem det var der ville hende så ondt) Hun fik en depration og efter et år fortalte hun kæresten at hun var selvmordstruet men det fortsatte indtil en dag politiet fik sporet en ip adr hvor det så vidste sig at det var hendes "søde" kæreste som hun havde været sammen med i mange år og som altid var der for hende og alle (inkl hende selv) elskede. Talk about one sick puppy!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.