Hvad er det værste, nogen nogensinde har budt dig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

FrkT

Skouboe skriver:

Herning hospital slog min far ihjel - jeg tilgiver dem aldrig!

Er det ikke en noget grov anklage? Nu kender jeg selvfølgelig ikke til den konkrete sag... men jeg er opvokset i Herning-området, og har derfor haft meget med det sygehus at gøre, selv været indlagt og kender mange andre som har.... og synes det er et godt sygehus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Skouboe

Aisha skriver:

Må jeg spørge hvordan ? var det fejlbehandling eller hvad??

Ja, se svaret til Laulund nedenfor. 

Anmeld

24. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Skouboe skriver:

Ja, se svaret til Laulund nedenfor. 

Ved ikke helt hvad jeg skal sige...

Håber han er et bedre sted nu

Anmeld

24. juni 2012

Laulund87

Skouboe skriver:

Det er en virkelig lang historie der strækker sig over 4 hospitaler og et halvt år, men en en læge på Herning prøvede at udføre en procedure han ikke var kompetent til og den gik galt, han fulgte aldrig op på tingene og det resulterede at min far endte på intensiv i århus 2 måneder senere i septisk chock. Da han endelig var begyndt at komme sig bare lidt, fik han en multiresistent blærebetændelse, vagtlægen indlagde ham på herning (igen) og de gad hverken at læse hans journal eller høre på mon mor, så de gav ham noget bredspektret antibiotika, der ikke behandlede blærebetændelsen, men til gengæld slog den hans allerede meget svage nyrer (der var blevet sådan pga. Den første fejloperation) ihjel. Han døde at organsvigt på holstebro sygehus 28. December 2011.

Vi har naturligvis klaget, og de læger der har læst sagen mener at den er helt grotesk og de er sikre på at vi får medhold, men det får vi ham jo desværre ikke tilbage af...

Puha det er jeg ked af at høre

Anmeld

24. juni 2012

Skouboe

FrkT skriver:

Er det ikke en noget grov anklage? Nu kender jeg selvfølgelig ikke til den konkrete sag... men jeg er opvokset i Herning-området, og har derfor haft meget med det sygehus at gøre, selv været indlagt og kender mange andre som har.... og synes det er et godt sygehus.

Det er ikke en anklage - det er desværre sandheden. Min far er død i dag pga. Deres handlinger... Og jeg må også sige at aldrig har jeg oplevet så grov en tone overfor patienter og så udpræget en ligegyldighed overfor deres fag, som lægerne og sygeplejerskerne på den medicinske afdeling han lå på.

Vi har klaget over forløbet til patientombuddet, og den læge der hjalp med klagen, mener at der er foregået flere grove, ansvarspådragende handlinger i det forløb. Får vi medhold i den generelle klage over forløbet, indgiver vi efterfølgende en klage direkte over den læge der udførte et indgreb han ikke var kompetent til og efterfølgende undlod at følge op på noget som helst. Der er sandsynligvis ikke foregået noget decideret strafbart efter straffeloven, men forhåbentligt får han en solid næse, og bliver forflyttet til en stilling hvor han ikke har mulighed for at slå andres ægtefæller, fædre og bedstefædre ihjel.

Anmeld

24. juni 2012

Skouboe

Aisha skriver:

Ved ikke helt hvad jeg skal sige...

Håber han er et bedre sted nu

Der håber jeg godt nok også.. Jeg vil sige at han var så dårlig til sidst at han dårligt kan være et værre sted.

Anmeld

24. juni 2012

Bellas Mor

Der er mange ting:

1: Utroskab, og ja, det endte med at jeg tilgav ham.

2: For at gøre en lang historie kort, så blev jeg mishandlet, af min storsøster da jeg var 10 år. Tæsk, stort set hver dag, i et år. Jeg har tilgivet hende - men jeg glemmer det aldrig. Det er først nuhvor jeg har fået min egen familie, at jeg har kunne bearbejde det..

Anmeld

24. juni 2012

lucas<3

jeg har aldrig rigtig tilgivet min far der var min mor utror 3 gange..

Anmeld

24. juni 2012

Leneur

Frk. Himmelblå skriver:

Stakkels, lille ven 

Godt den lille pige er blevet en stærk kvinde og dejlig mor

Tak, gør ihvertfald mit bedste for at være en god mor. Stærk er jeg vist kun på nogle punkter men det kommer nok....

Anmeld

24. juni 2012

Skouboe

Laulund87 skriver:

Puha det er jeg ked af at høre

Tak

Om ikke andet er det overstået nu, og vi kan alle sammen koncentrere os om at komme videre. selvom verden godt nok er blevet et fattigt sted at være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.