Hvad er det værste, nogen nogensinde har budt dig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Laulund87

Skouboe skriver:

Tak

Om ikke andet er det overstået nu, og vi kan alle sammen koncentrere os om at komme videre. selvom verden godt nok er blevet et fattigt sted at være..

Kan jeg godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

dukke

Jeg er blevet truet på livet og manden kommer stadig med tilråb ham kan jeg ikke tilgive..

Min farmor gav mig skylden for min fars død hende har jeg ikke snakket med i 8 år og kommer heller ikke til det.

Og mange flere ting..

Anmeld

24. juni 2012

KarinaA

jamen min bedste veninde igennem HELE livet valgte at tage min x's parti da han skred fra mig og smed mig ud da jeg var gravid .. 

koncekvencen er så at vi ikke snakker sammen mere sammen overhoved .. 

Anmeld

24. juni 2012

Carina:-)

HeXeri skriver:

Puuuuuha i mit 30 årige liv har jeg samlet mig lidt oplevelser.

Min pædofile, voldsfikserede far der terroriserede os fra jeg var 0-8 og igen fra 11-14 hvor jeg selv sagde fra. Aldrig tilgivet, aldrig glemt. Håber han rådner op i et eller andet hul. Og helst før han får sig forgrebet på de nu 3 små børn han har med en købt 20-årig kone fra syd på kloden. Finder jeg ham i mit liv igen, slagter jeg ham.
Utroskab - tilgivet, ikke glemt.
Veninden der solgte mine smykker - tilgivet og ikke glemt.

3 af de værste ting der er sket mig. Heldigvis finder jeg ud af som jeg bliver ældre, at der skal efterhånden en del mod til før man træder mig over tæerne

Du har forhåbentligt gjort de rette myndigheder opmærksom på at han er i hus med små børn når han har de tendenser?

Og så lige et kram hefra

Anmeld

25. juni 2012

HeXeri

Carina:-) skriver:

Du har forhåbentligt gjort de rette myndigheder opmærksom på at han er i hus med små børn når han har de tendenser?

Og så lige et kram hefra

Naturligvis, at der så ikke sker noget som helst før de børn selv går til politiet, er jo så bare en skam. I Dk er vi uskyldige til det modsatte er bevist, har du udstået din straf stopper du jo automatisk med at slå og voldtage...

Kan intet gøre ved det, har min egen familie at beskytte.

Anmeld

25. juni 2012

Karo

Skouboe skriver:

Herning hospital slog min far ihjel - jeg tilgiver dem aldrig!

Anmeld

25. juni 2012

Skouboe

Karo skriver:

Anmeld

25. juni 2012

Carina:-)

Skouboe skriver:

Det er ikke en anklage - det er desværre sandheden. Min far er død i dag pga. Deres handlinger... Og jeg må også sige at aldrig har jeg oplevet så grov en tone overfor patienter og så udpræget en ligegyldighed overfor deres fag, som lægerne og sygeplejerskerne på den medicinske afdeling han lå på.

Vi har klaget over forløbet til patientombuddet, og den læge der hjalp med klagen, mener at der er foregået flere grove, ansvarspådragende handlinger i det forløb. Får vi medhold i den generelle klage over forløbet, indgiver vi efterfølgende en klage direkte over den læge der udførte et indgreb han ikke var kompetent til og efterfølgende undlod at følge op på noget som helst. Der er sandsynligvis ikke foregået noget decideret strafbart efter straffeloven, men forhåbentligt får han en solid næse, og bliver forflyttet til en stilling hvor han ikke har mulighed for at slå andres ægtefæller, fædre og bedstefædre ihjel.

Forfærdeligt .

Jeg har født 2 børn på Herning ,og var yderst tilfreds.

Går hele gaviditeten til kontrol 2 gange ugl. pga kronisk sygdom,og børn og jeg har været indlagt efterfølgende på neo i længere tid.

Jeg var helt tilfreds,men der er sket noget deroppe efter  de har sparet på alle afd.

Mit 3 barn blev jeg tvunget til at føde på Skejby pga slemme komplikationer.

Og da vores baby var 5 døgn blev vi flyttet til Herning (efter pres fra mig)Der jo regnede med at C1 var lige så godt at være som det hele tiden har været.

Der var han ved at dø 2 gange pga inkompetente sygeplejesker på neo.-

Og inkompetente var det ord en børnelæge på C1 brugte...

Heldigvis gik alt godt ,men efter at have oplevet hvad sparerunder kan gøre ved effektiviteten på et sygehus,og se hvor proff Skejbys personale er med forebyggelse og enormt dygtigt lægeteam-Ja så skal jeg aldrig nogensinde føde/indlægges på Herning.

Og det bekræftigere din historie mig kun i

Anmeld

25. juni 2012

MyLove E

Det væreste var nok min ex kæreste, som spille alle vores penge på vores budget op og løj hele vores forhold i gennem og ja han stjæl fra min privat konto.. Det var svært at få tidligen igen.. Jeg hader hvis nogen lyver for mig..

Anmeld

25. juni 2012

Skouboe

Carina:-) skriver:

Forfærdeligt .

Jeg har født 2 børn på Herning ,og var yderst tilfreds.

Går hele gaviditeten til kontrol 2 gange ugl. pga kronisk sygdom,og børn og jeg har været indlagt efterfølgende på neo i længere tid.

Jeg var helt tilfreds,men der er sket noget deroppe efter  de har sparet på alle afd.

Mit 3 barn blev jeg tvunget til at føde på Skejby pga slemme komplikationer.

Og da vores baby var 5 døgn blev vi flyttet til Herning (efter pres fra mig)Der jo regnede med at C1 var lige så godt at være som det hele tiden har været.

Der var han ved at dø 2 gange pga inkompetente sygeplejesker på neo.-

Og inkompetente var det ord en børnelæge på C1 brugte...

Heldigvis gik alt godt ,men efter at have oplevet hvad sparerunder kan gøre ved effektiviteten på et sygehus,og se hvor proff Skejbys personale er med forebyggelse og enormt dygtigt lægeteam-Ja så skal jeg aldrig nogensinde føde/indlægges på Herning.

Og det bekræftigere din historie mig kun i

Årh, jeg bliver så ked af at høre sådan noget. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der ikke er nogen der gør noget ved kulturen på det hospital. Det er frygteligt den måde de behandler folk på, og jeg er overbevist om at havde han bare kommet til Holstebro først i stedet, ville han have haft en meget større chance. De havde forhåbentligt sendt ham til Århus med det samme, istedet for at udføre en anden procedure end den der var planlagt og aftalt med patienten og som lægen ikke på nogen måde var kompetent til at udføre.

Overlægen på kommunehospitalet i Århus sagde direkte til os at han normalt ikke talte dårligt om sine kolleger, men om ham i Herning da for fanden ikke bare kunne have pillet fingrene, og ladet være med at forsøge en procedure, han ikke var kvalificeret til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.