Skouboe skriver:
Det er ikke en anklage - det er desværre sandheden. Min far er død i dag pga. Deres handlinger... Og jeg må også sige at aldrig har jeg oplevet så grov en tone overfor patienter og så udpræget en ligegyldighed overfor deres fag, som lægerne og sygeplejerskerne på den medicinske afdeling han lå på.
Vi har klaget over forløbet til patientombuddet, og den læge der hjalp med klagen, mener at der er foregået flere grove, ansvarspådragende handlinger i det forløb. Får vi medhold i den generelle klage over forløbet, indgiver vi efterfølgende en klage direkte over den læge der udførte et indgreb han ikke var kompetent til og efterfølgende undlod at følge op på noget som helst. Der er sandsynligvis ikke foregået noget decideret strafbart efter straffeloven, men forhåbentligt får han en solid næse, og bliver forflyttet til en stilling hvor han ikke har mulighed for at slå andres ægtefæller, fædre og bedstefædre ihjel.
Forfærdeligt .
Jeg har født 2 børn på Herning ,og var yderst tilfreds.
Går hele gaviditeten til kontrol 2 gange ugl. pga kronisk sygdom,og børn og jeg har været indlagt efterfølgende på neo i længere tid.
Jeg var helt tilfreds,men der er sket noget deroppe efter de har sparet på alle afd.
Mit 3 barn blev jeg tvunget til at føde på Skejby pga slemme komplikationer.
Og da vores baby var 5 døgn blev vi flyttet til Herning (efter pres fra mig)Der jo regnede med at C1 var lige så godt at være som det hele tiden har været.
Der var han ved at dø 2 gange pga inkompetente sygeplejesker på neo.-
Og inkompetente var det ord en børnelæge på C1 brugte...
Heldigvis gik alt godt ,men efter at have oplevet hvad sparerunder kan gøre ved effektiviteten på et sygehus,og se hvor proff Skejbys personale er med forebyggelse og enormt dygtigt lægeteam-Ja så skal jeg aldrig nogensinde føde/indlægges på Herning.
Og det bekræftigere din historie mig kun i