Hvad er det værste, nogen nogensinde har budt dig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

grinny

LilyMarleen skriver:

Gud. Jeg har oplevet det samme med min eks. Det var frygteligt. Ikk et eneste ord, tegn eller andet som varslet... Sådan en idiot!!

Her var der heller ingen tegn eller noget som helst. Det er virkelig en grum måde at gøre det på!

Så få dog nogle nosser og slå op på den rigtige måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

4kløver

Det er min X tilgiver ham aldrig selv efter så mange år har jeg aldrig glemt ham. Det desværre er han far til 2 af mine børn så ud af mit liv kommer han ikke... Da jeg begyndt at sige til en veninde at vis jeg blev fundet dø viste hun hvem det var og der gik det op for mig at jeg måtte væk.. han voldtog mig og jeg blev gravid og valgte at beholde det og jeg løg over alle mine venner at alt var ok. Men 2 år sener valgte jeg som sagt at smutte..

Det som jeg selv har gjort var at være utro over for ham. Selv om han var et svin er det ikke ok. Ham jeg var utro med ville kun det bedste for mig og mine piger men jeg var bange på dette tidspunkt så jeg kunne ikke så fra Xen da han ville slå mig ihjel. Tilgiver ikke mig selv for at jeg tog imod hjælpen og kom væk inden det kom forlangt ud og mine børn skulle se så meget.

Anmeld

19. juni 2012

mpr

Anjamichell skriver:

Hvad er det værste nogen har gjort eller sagt mod eller til dig??

Og kan du/har du tilgive/tilgivet det??

Der er et par ting men det værste jeg har oplevet var en pige fra min sidste efterskole som kom ind på livet af mig troede hun var min veninde og pludselig spredte hun et rygte om at jeg var lesbisk og jeg begærede samtlige piger på hele skolen osv.. Hvilket gjorde at jeg i et halvt år var hadet af 80% af alle elever på skolen og blev set som et udskud.... Har intet imod homoseksuelle men eftersom jeg ikke er det og den reaktion der kom fra alle, så fik jeg ødelagt mit år fuldstændig og min selvtillid røg helt i bund. Tilgav hende aldrig for det...

Anmeld

19. juni 2012

AnonymAnonym

Anjamichell skriver:

Hvad er det værste nogen har gjort eller sagt mod eller til dig??

Og kan du/har du tilgive/tilgivet det??

Det værste nogen har budt mig skete igår, da jeg snakkede i tlf med min søster. 

Vi kom op at skændes osv. Og vi diskuterede frem om tilbage om hvem der gjorde dit og hvem der gorde dat. Og lige pludselig siger hun så at, amen hun måtte heller ikk komme med til min fødsel osv! Der blev jeg virkelig gal, fordi vores datter kunne ha været død af hjertefejl. Heldigvis havde hun det ikke og har hende stadig. Men min søster vidste at grunden til hun ikke kom med, var fordi at jeg ikke kunne magte at vores mor, min mand og hun skulle med! Så valgte at det kun var min mor og mand. Og det brugte hun mod mig.

Anmeld

20. juni 2012

KM78

AnonymAnonym skriver:

Det værste nogen har budt mig skete igår, da jeg snakkede i tlf med min søster. 

Vi kom op at skændes osv. Og vi diskuterede frem om tilbage om hvem der gjorde dit og hvem der gorde dat. Og lige pludselig siger hun så at, amen hun måtte heller ikk komme med til min fødsel osv! Der blev jeg virkelig gal, fordi vores datter kunne ha været død af hjertefejl. Heldigvis havde hun det ikke og har hende stadig. Men min søster vidste at grunden til hun ikke kom med, var fordi at jeg ikke kunne magte at vores mor, min mand og hun skulle med! Så valgte at det kun var min mor og mand. Og det brugte hun mod mig.

Det er godt nok under bæltestedet at sige det slags til dig, det var en alvorlig situation og enhver anden ville have forstået det. Jeg er sikker på at hun fortryder at hun har sagt det, for man siger meget grimt i kampens hede.

Men mon ikke der inderst inde har gnavet i hende at hun ikke var med? Trods omstændighederne. Men det synes jeg at I skal få snakket om når I begge er faldet ned. Men en ting er sikker, jeg og sikkert også mange andre forstår dine bevægelsesgrunde for at vælge hende fra pga. omstændighederne. Det bliver du nok nødt til at skære ud i pap for hende - på en pæn måde naturligvis. Hun skal ikke føle at det handler om hende personligt.

Anmeld

20. juni 2012

maria_wlt

Budt mig... Hmm... Listen er lang...

Min mor var alkoholiker i 15 år, utro ekskæreste, kusine der er sammen med eks efter 1 mdr brud, svigermor der drikker og skaber sig, mor der ikke gider at møde op til søn's fødselsdag... 

Helvigvis har jeg min gode mand, og så er familie ikke = blod

Anmeld

21. juni 2012

AnonymAnonym

KM78 skriver:

Det er godt nok under bæltestedet at sige det slags til dig, det var en alvorlig situation og enhver anden ville have forstået det. Jeg er sikker på at hun fortryder at hun har sagt det, for man siger meget grimt i kampens hede.

Men mon ikke der inderst inde har gnavet i hende at hun ikke var med? Trods omstændighederne. Men det synes jeg at I skal få snakket om når I begge er faldet ned. Men en ting er sikker, jeg og sikkert også mange andre forstår dine bevægelsesgrunde for at vælge hende fra pga. omstændighederne. Det bliver du nok nødt til at skære ud i pap for hende - på en pæn måde naturligvis. Hun skal ikke føle at det handler om hende personligt.

ja har også sagt til hende at vi begge lige skal køle af før vi snakker igen..

men mener bare at hun burde være mere forstående når hun selv er mor..

...

Anmeld

24. juni 2012

KM78

AnonymAnonym skriver:

ja har også sagt til hende at vi begge lige skal køle af før vi snakker igen..

men mener bare at hun burde være mere forstående når hun selv er mor..

...

Så burde hun kunne når hun har hidset sig ned. Men det var nu alligevel under bæltestedet at sige det slags til en nybagt mor.

Anmeld

24. juni 2012

frk andreasen

det væreste en har gjort ved mig var at komme kl  3 om natten op på barselsgangen skide fuld da jeg lagde med min spæde datter på brystet, hun skubbede barnevuggen væk og skulle lige til at plante en knytnæve på mig da hun så min datter lagde der... hele byen hader hende stadigvæk for det rygterne gik over gevind og det endte med at historien gik ud på at hun stod med en pistol i hovedet på os.. passer ik... grunden til hun reagerede på den syge måde var at jeg tidligere på dagen havde sagt at jeg ik gad og finde mig i at hun ringede konstant i sin fuldskab og ville have min kæreste til at køre hende alle muligesteder hen og han så gik med til at køre hende en gang fordi hun sagde at det var vigtigt og hun så bare træk tiden ud, (det var ik vigtigt alligevel)så han ik kunne komme tilbage til os.. sagde jeg følte hun udnyttede os lidt, og at hun da kunne forstå at det var hos mig og vores spæde datter han skulle være ik hos hende ... det  mente hun åbenbart det var grund til den truende fremmåde midt om natten 

taler sjældent med hende. vi IKKE Venner mere trods det over 5 år siden... hun har undskyldt mange gange men... det sidder der i baghovedet konstant...

Anmeld

24. juni 2012

Annette A

Da en kvinde ringede til mig og spurgte om jeg var kæreste med hendes kæreste. Hun havde fundet mit nr på et papir. Det viste sig, at han var kommet sammen med hende i 2 år, mens han var kommet sammen med mig i 2 1/2 år. Så han levede dobbeltliv og da vi ikke boede sammen anede jeg ikke uråd. Vi forlod ham begge to og bebrejdede ikke hinanden noget. Ingen af os vidste det jo.

Jeg var på daværende tidspunkt venner med den mand jeg så er kæreste med idag. Vi har kendt hinanden i over 11 år og venter vores 3. barn, så burde jo egentlig være taknemmelig over den andens exit. Han fik jo også sin straf, men synes stadig han var rådden at snyde andre mennesker på den måde og ja synes faktisk hans løgne og langvarige bedrag er det værste nogen har budt mig. Man føler sig jo dum og latterliggjort og hans familie vidste det jo også godt.

Men ja man må jo bare vende sådan nogen ting til noget lærerigt i stedet for, for man kan som regel bruge de fleste hændelser til et eller andet, specielt når man får lagt afstand til det og det ikke længere gør så ondt.

Men tilgivet det har jeg ikke for han erkendte aldrig hans dårlige opførsel overfor den anden kvinde og jeg og det synes jeg han burde have gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.