Uhh listen er desværre lang...
Men den der nok præger mit liv mest er den med min x...
Vi startet ud med et dejligt, romantisk forhold og valgte at flytte sammen hvilket var en mindre god beslutning fra min side, han begynder nogen gange at tale med hænderne, ham og hans mor er rigtig hårde ved mig psykisk og hver gang jeg havde fået nok og vil slå op truet han med at det gik ud over min familie, men efter at ha betroet det hele tilmin familie og efter det måtte hente mig en dag i lejligheden efter at an havde slået mig voldsomt hårdt i maven vælger jeg at slå op og holde fast med støtte fra familien, det resulatere desværre i at han en nat efter at jeg har været i byen med min bror og nogle venner at han så møder på min storbrors adresse hvor jeg storset bord han bryder ind og tager kvælertag på mig og forstuer et par riben hvor efter han gennembanker min bror som bare lå og sov i sin seng så min storbror havde ingen chance, min storbror var min bedste ven og ar en helt specil plads i mit hjerte og han er heldigvis kommet godt vider.
Desværre er jeg stadig letter præget af det tros krisehjælp (samtaler med en psykolog) og knap 7 år (utroligt det er så mange år siden det føles nogen gange som igår)
Og især nu hvor der på mystisk vis er nogen der ringer på vores dør midt om natten og som tager i håndtaget og hiver i døren om formiddagen..
Efterfølgende forfulgte han mig, ringet til mig, skrev til mig, opsøgte min lillebror mm. (men mange år siden jeg sidst har set og hørt fra ham og har både hemmeligt nr. Og adresse)
Men på sin vis så ja så harjeg tilgivet ham og har vanvittigt ondt af ham..
Undskyld det lange rodet og forvirrende indlæg
Anmeld