Hvad er det værste, nogen nogensinde har budt dig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.716 visninger
89 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Hvad er det værste nogen har gjort eller sagt mod eller til dig??

Og kan du/har du tilgive/tilgivet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

jydeinden

Anjamichell skriver:

puha der er sørme mange ting.. nogen har jeg tilgivet, og glemt, andre har jeg ikke.

den eneste jeg lige husker som jeg ikke har tilgivet var en tøs som dolkede mig i ryggen ( ikke bokstavligt ment) og fik de fleste i klassen til at hade mig med sine løgne, da jeg kender personen regner jeg ikke med at tilgive hende sådan lige.

Anmeld

19. juni 2012

morethanperfect

Anjamichell skriver:

Utroskab .. Og ja

Anmeld

19. juni 2012

Ryberg

Listen er lang.. Desværre

Anmeld

19. juni 2012

HeidiØ

Anjamichell skriver:

Utroskab! Aldrig tilgivet! Taler ikke med manden .. hvilket har gjort mig til et glad menneske og mødt manden i mit liv

Anmeld

19. juni 2012

HeidiØ

jydeinden skriver:

puha der er sørme mange ting.. nogen har jeg tilgivet, og glemt, andre har jeg ikke.

den eneste jeg lige husker som jeg ikke har tilgivet var en tøs som dolkede mig i ryggen ( ikke bokstavligt ment) og fik de fleste i klassen til at hade mig med sine løgne, da jeg kender personen regner jeg ikke med at tilgive hende sådan lige.

Anmeld

19. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Uh, der er en del - men det er svært at gøre op, hvad der var værst, for nogle oplevelser er jeg jo kommet mig over og har fået bearbejdet, andre ligger stadig og rumsterer indeni. 

Det værste er nok, at min far tog sit liv, da jeg var 4 - det har præget mit liv enormt, men jeg ved jo i dag, at han gjorde det, fordi han ikke kunne andet. 

Min stedfar sårede mig mange gange og gjorde mig bange gang på gang, da jeg var barn - jeg vil ikke gå ned i enkeltepisoder - men i dag ved jeg jo godt, at han også bare var et menneske, der var præget af SIN opvækst. Det har jeg sluttet fred med. 

Min første store kærlighed skoldede mig på en virkelig luset måde - helt uacceptabelt og hensynsløst - da jeg var 15. Jeg troede, mit liv var forbi, og det prægede mig meget længe? Men jeg ved jo i dag, at han bare var en forvirret 19-årig, der ikke havde styr på sit liv. Og at jeg også selv har været hensynsløs over for fyre, jeg ikke ville have. 

MEN!! Forrige år blev jeg varslet fyret fra mit job pga. besparelser. Jeg havde et godt forhold til lederen og var slet ikke blandt de mest oplagte at afskedige - jeg havde været der i 11 år, var dygtig og vellidt og pligtopfyldende, MEN havde en mulig sklerosediagnose hængende over hovedet og kunne blive "bad news" på længere sigt. Det er den eneste forklaring, jeg har kunnet finde. Jeg har virkelig hadet min eks-leder for det, og jeg er ikke færdig med at føle, jeg blev svigtet på et meget svært tidspunkt i mit liv - men jeg fandt med det samme et nyt, godt job og ender nok med at se det som en positiv hændelse i mit liv. 

Alligevel sidder sidste "episode" bedst fast lige nu, og i det store perspektiv kommer det vel til at fylde nærmest - ingenting. 

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

HeidiØ skriver:

ja det var ikke en videre sjov oplevelse, det er efterhånden flere år siden, men jeg tror aldrig jeg kommer så langt så jeg kan se hende i øjnene og sige " du er en  (indsæt selv ord) men jeg tilgiver dig" det værste er dog at jeg bagefter fik at vide at hun efter sigende skulle have fortalt alle tøserne at hendes far havde mishandlet hende seksuelt. Og dét tror jeg absolut ikke på er sandt, men har aldrig fortalt ham at hun gik og sagde den slags, for han forgudede hende virkeligt ( gør han formenligt stadig) og det ville formenligt knuse hans hjerte at høre at hans datter sætter den slags rygter igang.

Anmeld

19. juni 2012

grinny

Ja, min eks!

Han skred tilbage til Jylland fra den ene dag til anden uden at fortælle mig det, en uge senere slog han op på msn.

Han sårede mig utroligt meget og den dag idag har jeg stadig mén fra det. Hvis jeg er uvenner med min kæreste og han gerne vil gå en tur for at køle ned går jeg fuldstændig ned og i en form for trance, da jeg er bange for at han kunne finde på at forsvinde som min eks. 

Jeg snakket med ham siden i min proces for at komme videre og han fortalte mig hvad der var sket siden han flyttede tilbage og jeg har tilgivet ham at han tog det valg, men jeg vil aldrig tilgive ham for den måde han gjorde det på

Anmeld

19. juni 2012

Mettefpigen

Jaa at min mor blev overfaldet..... Det ødelagde de første 8 måneder med bassen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.