Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

4xGreve

betjenten skriver:

Lige præcis!!! Vi kan jo altså ikke pakke de små ind i vat, og nej man skal ikke være uansvarlig, men mener stadig man skal leve, og give børnene de sjove og ja forbudte oplevelser

Men ja folk er virkelig gode til at dømme!!! Tror mange "glemmer" at kigge lidt indad.... Det må i hvert fald ikke være sjovt at være SÅ perfekt

Godt sagt... Livet skal leves ikke frygtes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Solstrålebørn

Hvad sker der oppe i knolden på mennesker der gør det!?!?!? 

Anmeld

13. juni 2012

Stumpen

betjenten skriver:

Ja det må du nok sige  Som sagt tidligere, ja så er det sgu utroligt at jeg stadig lever!!! Tror måske det var MEGET sjovere at være barn i 70/80erne

ENIG!!!!

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

4xGreve skriver:

Godt sagt... Livet skal leves ikke frygtes!

Kunne ikke have sagt det bedre!!!! Utroligt mine børn stadig lever... De må være født under en hellig stjerne

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

Stumpen skriver:

ENIG!!!!

Anmeld

13. juni 2012

BellaT

betjenten skriver:

Ja det må du nok sige  Som sagt tidligere, ja så er det sgu utroligt at jeg stadig lever!!! Tror måske det var MEGET sjovere at være barn i 70/80erne

Helt sikkert sjovere.

Idag er det svært at træde ved siden af. Dengang tog man det ikke så tungt.

Anmeld

13. juni 2012

4xGreve

Omsorgsgiver skriver:

Der er ingen der kommer med svar til mit eksempel??

Jeg kan personligt godt følge dig og jeg vil nok ha gjort det samme selv (har dog endnu ikke gjort der) men nøj hvor må et lille barn føle sig svigtet når de sidder og skriger af den ene eller anden grund og ikke bliver taget op og trøstet og får den tryghed og nærhed det skriger efter... De forstår jo ikke at de bare lige får enhånd og at vi sidder ved siden af dem! 

Anmeld

13. juni 2012

4xGreve

betjenten skriver:

Kunne ikke have sagt det bedre!!!! Utroligt mine børn stadig lever... De må være født under en hellig stjerne

Enig! Det må mine ben også Daniella har et par få gange fået lov at sidde på skødet af mig når vi køre hjem fra børnehave 1 km fra eget hjem eller sat på sin fars skød... Dog har vi alle altid sele på men vi har stadig gjort det! 

Anmeld

13. juni 2012

4xGreve

BellaT skriver:

Helt sikkert sjovere.

Præcis og man bliver hurtigt dømt og der skal ikke meget til før man bliver Set ned på! 

Idag er det som at gå på line at være forældre man harsvævet ved at holde balancen på den tynde snor af hvad man må og hvad der erokay! 

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

BellaT skriver:

Helt sikkert sjovere.

Nej heldigvis tog man det ikke så tungt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.