Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.327 visninger
95 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Anonym trådstarter

Har lige været nede og aflevere sønnen i DP, på vejen ser jeg en far komme kørende med han lille dreng på hans skød i forsædet foran rettet!  Ahmen hvad sker der?!?! Vil skyde på at drengen er 2år eller deromkring, ser ham indimellem hvor de kommer cyklende...

Helt ærligt, det er vel lige meget hvor langt man kører, så skal de da sidde godt spændt fast i deres stol 

Puha, fatter ikke han tør og kan få sig selv til det 

Ps. Er lidt i shock og blev altså nødt til at dele det med nogen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Har lige været nede og aflevere sønnen i DP, på vejen ser jeg en far komme kørende med han lille dreng på hans skød i forsædet foran rettet!  Ahmen hvad sker der?!?! Vil skyde på at drengen er 2år eller deromkring, ser ham indimellem hvor de kommer cyklende...

Helt ærligt, det er vel lige meget hvor langt man kører, så skal de da sidde godt spændt fast i deres stol 

Puha, fatter ikke han tør og kan få sig selv til det 

Ps. Er lidt i shock og blev altså nødt til at dele det med nogen...

Sådan noget svineri så jeg selv oppe ved skolen en tidlig morgen. Jeg tog nummerplade og ringede efter politiet. Fuldstændigt dybt stupidt, forældre som dem burde sendes på opdragelsesanstalt så vi andre kunne færdes i fred ude på gaden

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Sådan noget svineri så jeg selv oppe ved skolen en tidlig morgen. Jeg tog nummerplade og ringede efter politiet. Fuldstændigt dybt stupidt, forældre som dem burde sendes på opdragelsesanstalt så vi andre kunne færdes i fred ude på gaden

Så hurtig var jeg desværre ikke... 

Anmeld

13. juni 2012

MorDk

og NU er jeg dømmende!!! Bliver jeg simpelthen nød til at være hvis jeg skal overleve dette indlæg! JEG har selv oplevede det et par gange... og jeg MENER dybt seriøst... at hvis man kan få sig selv til det som forældre... så burde man ALDRIG have fået børn! BUM! Så er det sagt!

Anmeld

13. juni 2012

Maja_4000

Jeg forstår simpelthen ikke sådan nogle mennesker !!

Anmeld

13. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet - en ung mand med en ca. 5-årig knægt på forsædet - manden havde sele på, men den kunne desværre ikke nå rundt om drengen også (som åbenbart skulle styre bilen), og da de kom forbi mig i en rundkørsel, fulgte jeg efter dem, hastigheden var lige omkring 100 i et udkantsområde af en mindre by, og de nåede desværre ud af bilen, lige da jeg kom frem. Jeg overfaldt den unge mand verbalt, og han forstod budskabet!!

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det har jeg også prøvet - en ung mand med en ca. 5-årig knægt på forsædet - manden havde sele på, men den kunne desværre ikke nå rundt om drengen også (som åbenbart skulle styre bilen), og da de kom forbi mig i en rundkørsel, fulgte jeg efter dem, hastigheden var lige omkring 100 i et udkantsområde af en mindre by, og de nåede desværre ud af bilen, lige da jeg kom frem. Jeg overfaldt den unge mand verbalt, og han forstod budskabet!!

Sidder næsten og får det dårligt over at jeg ikke gjorde noget, var bare lamslået over at han kunne finde på det, så fortsatte jo bare min kørsel.

Men rigtig sejt at du fulgte efter og gjorde noget ved det, tror ikke jeg havde haft "balls" til at gøre det.. 

Anmeld

13. juni 2012

MorDk

Rockertand skriver:

Anmeld

13. juni 2012

lilledittemor

HeXeri skriver:

Hvad gør politiet ved det?

Jeg så nemlig også forleden dag: en far som kørte bilen og mor sad på passagersædet - med deres (højest) 2 år gamle dreng på skødet! Han sad ikke engang på skødet, men kravlede helt op i forruden!
Ingen sele overhovedet.

Dét forstår jeg simpelthen ikke!
Skulle godt nok beherske mig for ikke at køre vinduet ned og sige noget til dem.

Bare en hård opbremsning og drengen ender i forruden..
Tænk at man vil byde sine børn den slags.

Kunne man ringe til politiet??

Anmeld

13. juni 2012

lilledittemor

MorDk skriver:

og NU er jeg dømmende!!! Bliver jeg simpelthen nød til at være hvis jeg skal overleve dette indlæg! JEG har selv oplevede det et par gange... og jeg MENER dybt seriøst... at hvis man kan få sig selv til det som forældre... så burde man ALDRIG have fået børn! BUM! Så er det sagt!

Enig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.