Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Det var jo så netop ikke tilfældet her, ikke hvad jeg kunne se... Det var en dreng der var på vej i DP (er jeg 99% sikker på)

I dit tilfælde, hmm jeg ved det ærlig talt ikke... Vi har også kørt en skrigende dreng til vagtlæge en sen aften da han var spæd, men der sad han altså også sin stol. Den ene af os sad ved siden af ham og trøstede, de 5-10 min det tog.

Ok. Vi kunne bare ikke få os selv til at sætte hende ned i stolen Synes det var så synd for hende. Jeg sad på bagsædet med hende mens kæresten kørte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

MortilElias2010

Både min mand og jeg gør det op af vores grusvej, så får lillemanden på 2 år og 5 mrd lov til at sidde med bag rattet og trykke på alt hvad der er værd at trykke, hive, trække og pille ved i bilen, ca. 200m. Men der er selvfølgelig heller ingen anden trafik og vi kører jo langsomt. Vi kunne ikke finde på det på landevejen eller anden trafikerede veje. Det er for risikabelt. 

Anmeld

13. juni 2012

sabrina89

LouiseVous skriver:

Det har mine søskende og jeg prøvet maaaaaange gange som små.
Mine forældre bor på sådan et lukkede vænge, så hver gang Vi drejede derind måtte Vi komme bag rettet hvis det bare var hygge dag...
Skide sjovt, og jeg lever endnu.

Synes mange dømmer vildt hårdt.. Desværre
Så bliver nok også dømt nu!

Det har vi også gjort meget i min barndom (altså på lukket villa vej)

Anmeld

13. juni 2012

sabrina89

Jeg sad med Freja da hun skulle døbes. I vores kirke er der ikke et sted hvor man kan give kjole på og da det var vinter og hunde koldt var det heller ikke til i bilen

Anmeld

13. juni 2012

bøllen

Oplever det desværre ofte i vores lille by , forstår det simpelthen heller ikke . Vi har gjordt det 1 gang, da mindstebarnet havde fået lagt dræn. Og havde det så dårligt og kunne aldrig finde på det normalt. Om så det er 100 m starter bilen ikke uden alle er spændt fast

Anmeld

13. juni 2012

celkt

Bøllen skriver:

Oplever det desværre ofte i vores lille by , forstår det simpelthen heller ikke . Vi har gjordt det 1 gang, da mindstebarnet havde fået lagt dræn. Og havde det så dårligt og kunne aldrig finde på det normalt. Om så det er 100 m starter bilen ikke uden alle er spændt fast

altså, - Jeg siger som en del herinde..

Hvis jeg finder en stump ubefærdet grusvej, en lang indkørsel eller lignende, så får MINE unger lov at sidde på skødet mens vi kører 3 km i timen et stykke vej. Det er selvfølgeligt ikke på trafikeret vej!!

Og så hører jeg forøvrigt til dem der er fuldstændigt græskkatolsk over hvad andre mener i sådan en sag...

Anmeld

13. juni 2012

BellaT

Hvad gør I i udlandet på ferie? Bliver hjemme på hotellet? Slæber en autostol med rundt? Eller hvordan? Skal snart selv afsted og har fået at vide at autostole i taxaer er ikke eksisterende.

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

CS skriver:

Åhh jeg gjorde det også som barn tit - tja og når man pejer fingre af andre kan man jo bare spørge sig selv hvor man selv er uansvarlig henne i sit liv.

Jeg er nu sikker på du er en vidunderlig moar

Tak endelig en der forstod mig  Og ja håber da også jeg er en god mor.... Synes da i hvert ald mine børn virker glade, men de ved selvfølgelig heller ikke de lever et MEGET farligt liv, med mig som mor

Anmeld

13. juni 2012

oerbaek

jeg kunne aldrig finde på det med mine børn heller ikke selvom vores børnehave er naboen... mine børn skal sidde fastspændt inden bilen kører nogle steder. 

Anmeld

13. juni 2012

CS

betjenten skriver:

Tak endelig en der forstod mig  Og ja håber da også jeg er en god mor.... Synes da i hvert ald mine børn virker glade, men de ved selvfølgelig heller ikke de lever et MEGET farligt liv, med mig som mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.