Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Anonym trådstarter

betjenten skriver:

Lige præcis!!! Vi kan jo altså ikke pakke de små ind i vat, og nej man skal ikke være uansvarlig, men mener stadig man skal leve, og give børnene de sjove og ja forbudte oplevelser

Men ja folk er virkelig gode til at dømme!!! Tror mange "glemmer" at kigge lidt indad.... Det må i hvert fald ikke være sjovt at være SÅ perfekt

Tror ikke der er nogen i den her debat der mener at de er perfekte, og ja man skal da ikke pakke ungerne ind i vat, men i det her eksempel så skal man sq!

Jeg er selv en der aldrig har haft sikkerhedssele på hvis jeg sad på bagsædet, i hvert fald da jeg var stor nok til at droppe puden man sad på... Og det synes jeg egentlig også er SÅ forkert af mine forældre, nej der skete ikke noget, men kors det kunne ha gået galt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Det har mine søskende og jeg prøvet maaaaaange gange som små.
Mine forældre bor på sådan et lukkede vænge, så hver gang Vi drejede derind måtte Vi komme bag rettet hvis det bare var hygge dag...
Skide sjovt, og jeg lever endnu.

Synes mange dømmer vildt hårdt.. Desværre
Så bliver nok også dømt nu!

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

Anonym skriver:

Tror ikke der er nogen i den her debat der mener at de er perfekte, og ja man skal da ikke pakke ungerne ind i vat, men i det her eksempel så skal man sq!

Jeg er selv en der aldrig har haft sikkerhedssele på hvis jeg sad på bagsædet, i hvert fald da jeg var stor nok til at droppe puden man sad på... Og det synes jeg egentlig også er SÅ forkert af mine forældre, nej der skete ikke noget, men kors det kunne ha gået galt...

Ja men det gjorde det ikke!!! Du kunne også falde ned med et fly, eller blive kørt over af en lastbil, eller falde ned af en trappe....

Og nej det handler nok ikke om at være perfekt eller ej, mener bare at man måske skulle kigge indad en gang i mellem!!!

Anmeld

13. juni 2012

Fenja09

Jeg forstår heller ikke at forældrene tør gøre det.

Jeg har faktisk selv gjort det engang. Vores datter var helt lille og vi kørte om natten - hun var fuldstændig ulykkelig og græd og græd. Uanset om vi stoppede og jeg ammede hende så græd hun stadig, så meget at hun hyperventilerede. Da jeg tog hende op fra stolen og puttede hende i dynen tæt ind til mig faldt hun i søvn. Dette var ca 10 min. fra vores hjem. Jeg havde det godt nok skidt over at skulle gøre det. Der kan ske så meget. Havde dog aldrig gjort det om dagen, hvor der er meget trafik. Ja, og har heller ikke gjort det siden.

Vores nabos dreng kører nogle gange med bedstefar herude på vores vej, som er en stille villavej/blind vej og der kommer ikke andre end os der bor her eller bekendte. Det synes jeg er ok. Men ikke ude på off. vej.

/Fenja

Anmeld

13. juni 2012

twinny

Puhha. forfærdeligt.

Hvis mine drenge nogensinde skal prøve det, så er det på en lukket p-plads med 0,000010 km i timen.. Ikk i trafikken, hvor man ikke selv er herre over tingene.

Det fik jeg lov til, da jeg var lille pige. Og synes det var vildt morsomt.

Anmeld

13. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Vi har altså også kørt med vores datter ikke siddende i autostolen men liggende i mine arme. Hun skreg og skreg og skreg og vi var på vej til vagtlægen. 5-10 min. kørsel tog det. Det var sen aften og vi kunne slet ikke få os selv til bare at lade hende sidde for sig selv i autostolen når hun var så ulykkelig som hun var. Hun var ca. 2-3 mdr. gammel.

Til jer som ikke kan forstå at andre kan finde på det: Hvordan ville I håndtere det hvis jeres lille barn bare var så ulykkeligt som min datter var?? Ville I så stadig sætte hende/ham i stolen??

Og det skal lige siges at jeg heller ikke var særlig stolt over det, men hun havde brug for kram, tryghed og trøst så det valgte jeg altså at give hende.

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver meget sjældent herinde, følger kun med på sidelinien. Ja folk de er hurtige til at dømme hinanden, men det her kan jeg bare slet ikke forstå. 

I må meget undskylde, men jeg forstår simpelthen ikke man tør, ikke ude i den off. trafik i morgen mylderet, nej jeg kommer ikke til at kunne forstå det, sorry 

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Vi har altså også kørt med vores datter ikke siddende i autostolen men liggende i mine arme. Hun skreg og skreg og skreg og vi var på vej til vagtlægen. 5-10 min. kørsel tog det. Det var sen aften og vi kunne slet ikke få os selv til bare at lade hende sidde for sig selv i autostolen når hun var så ulykkelig som hun var. Hun var ca. 2-3 mdr. gammel.

Til jer som ikke kan forstå at andre kan finde på det: Hvordan ville I håndtere det hvis jeres lille barn bare var så ulykkeligt som min datter var?? Ville I så stadig sætte hende/ham i stolen??

Og det skal lige siges at jeg heller ikke var særlig stolt over det, men hun havde brug for kram, tryghed og trøst så det valgte jeg altså at give hende.

Det var jo så netop ikke tilfældet her, ikke hvad jeg kunne se... Det var en dreng der var på vej i DP (er jeg 99% sikker på)

I dit tilfælde, hmm jeg ved det ærlig talt ikke... Vi har også kørt en skrigende dreng til vagtlæge en sen aften da han var spæd, men der sad han altså også sin stol. Den ene af os sad ved siden af ham og trøstede, de 5-10 min det tog.

Anmeld

13. juni 2012

Camulla

Min søn på snart 4 har også et par enkelte gange fået lov at sidde på fars skød når han skulle til eller fra børnehave. Men den ligger også kun 4 huse fra vores eget hus, vi bor i nr. 2 og børnehaven er nr. 12, så der er ikke langt. Og så har han prøvet en enkelt gang på stranden i Blokhus hvor der ingen andre var. Det fik jeg også selv lov til som lille...  

Men nej, på off. vej eller længere distance vil aldrig ske her!

Anmeld

13. juni 2012

CS

betjenten skriver:

Jeg burde aldrig have fået børn, og ja jeg er åbenbart DYBT uansvarlig!!! Må indrømme at jeg godt kan finde på at have min søn på 2 år på skødet når vi kører... Ikke flere kilometer, men de sidste par 100 m inden vi er hjemme... Og ja han ELSKER det!!! Ved godt det er forbudt, men det er det jo også når jeg kører for hurtigt

Tror jeg tænker lidt på at jeg da har overlevet, og vi havde da hverken seler eller noget i vores gamle biler...

Og da vi var i Thailand med sønnen da han var 3 mdr, ja der overlevede han da også, selvom de tilsynladende ikke kender til autostole!!! Synes sgu bare det godt kan live liiiiidt for stramt

Åhh jeg gjorde det også som barn tit - tja og når man pejer fingre af andre kan man jo bare spørge sig selv hvor man selv er uansvarlig henne i sit liv.

Jeg er nu sikker på du er en vidunderlig moar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.